Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Körde Andy sin Bloodhound SSC i stadstrafiken?
Det är väl bilen som är snabbast i världen, inte den som manövrerar den. Därför är det mer korrekt att säga ”världens snabbaste bil”.
Jag såg en man köra en Bugatti Veyron i ca 400 km/h på en raksträcka på en flygplats. Det gör män till bättre bilförare än kvinnor enligt idiot autisterna här på forumet.
Men du Lupac om Andy hade kört i 10km/h och alla andra hade kört i 200km/h är det då logiskt att säga att de som kör i 200km/h riskerar att orsaka fler allvarliga olyckor än Andy? Är egentligen inte de som kör i 200km/h bättre än Andy som kör i 10km/h i timmen? Alltså logiskt, snälla säg att det är så, alltså logiskt sett. Kör kvinnor och män ens på samma vägar?!
Tänk nu riktigt hårt - LOGISKT hårt. Tänk på det. Ska jag skriva 300 ord till dig och förklara logik. Nämen du förstår nog inte logik. Det är bara en liten klick män som tänker logiskt och har logik.
Jag vet inte hur jag ska kunna trycka in ordet 'logik" i fler meningar nu. Men kanske kan jag komma på nåt mer logiskt att säga så att jag kan trycka in ordet 'logik' i nåt mer. Vi får se, wish me luck. Inte för att du förstår logik ändå, men jag kan nog veckla in ordet 'logik' i nåt mer nu snart. Jag ska bara tänka logiskt hur jag kan trycka in ordet 'logik' i fler meningar/inlägg. Alla andra tycker man verkar smart när man trycker in ordet 'logik' i var och varannan mening. Varför kan inte du vara som alla andra. Logik, du måste ju bara tycka jag är smart, logik. Logik på dej, på logiskt återseende. Tjillevippen logiken. Skrev jag förresten 'logik'?? Om inte så kommer det här en gång till: logik. Slänger in 'statistik' - jävlar vad smart man e asså.