2022-02-26, 08:45
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Män är bättre på att ha risker!

Inte alla, så det jämnar ut sig. Se hemlösa, pundare etc. etc.

Riskhanterar en normal man, så kan mannen omöjligt förlora i jämförelse mot kvinnor.
Kvinnor kräver grav korruption, saknar diciplin mm.
I idrotten hittar du kvinnors elit, vilka inte har en sportslig chans mot en medelmåttig man.
Dessa elitkvinnor har offrat allt för att sticka ut ur sin grupp.

Som MGTOW ger det mig enorma fördelar eftersom jag inte tjänar varken kvinnor el. någon ideologi.
Ensamma, tänkande och riskhanterande män är alltid rikare. än familjer mm.
I dagens läge är det mesta av kvinnosysslorna automatiserade och automatiseringen ger mycket bättre påverkan än att ha en kvinna som last i en fungerande mans hushåll. Och bättre blir det
Citera
2022-02-26, 09:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Inte alla, så det jämnar ut sig. Se hemlösa, pundare etc. etc.

Riskhanterar en normal man, så kan mannen omöjligt förlora i jämförelse mot kvinnor.
Kvinnor kräver grav korruption, saknar diciplin mm.
I idrotten hittar du kvinnors elit, vilka inte har en sportslig chans mot en medelmåttig man.
Dessa elitkvinnor har offrat allt för att sticka ut ur sin grupp.

Som MGTOW ger det mig enorma fördelar eftersom jag inte tjänar varken kvinnor el. någon ideologi.
Ensamma, tänkande och riskhanterande män är alltid rikare. än familjer mm.
I dagens läge är det mesta av kvinnosysslorna automatiserade och automatiseringen ger mycket bättre påverkan än att ha en kvinna som last i en fungerande mans hushåll. Och bättre blir det
Vaddå inte alla, hade kvinnor varit lika bra på att ha risker hade kvinnor också varit hemlösa och pundare. Duh.
Senast redigerad av Ipsi 2022-02-26 kl. 10:01.
Citera
2022-02-26, 09:54
Medlem
Män är mycket, mycket bättre på att vara chauvinistiska idiotier.

Kan man ju lätt konstatera då man läser denna tråd.
Citera
2022-02-26, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Vaddå inte alla, hade kvinnor varit lika bra på att ha risker hade kvinnor också varit hemlösa och pundare. Duh.

Du är uppenbarligen en av dem som inte kan göra en vettig riskanalys och se konsekvenserna av bristande sådana i din omedelbara omvärld.
Med det sagt. Lycka till.
Citera
2022-02-26, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi

Du har rätt i att män är mycket bättre.
Inte illa lilla gumman

Edit:
Ditt minimala radikaliserade perspektiv är konformerat med andra radikalers enbart destruktivt orienterade perspektiv. Du kan inte ens säga något nytt eller intressant.

Faktum är att man bara behöver ha ett litet roat getöga på er för att veta exakt vad destruktivt som komma skall, i fråga om radikalpoliticerade risker.
Därmed kan man ligga långt före kurvan i sin strategiska planläggning. Det blir billigt och allt är helt klart, före ni rullar ut er nästa konstruerade katastrof.

Så jag måste medge du och din destruktiva sort är en gudagåva till oss som vill skapa våra egna paradis i en destruktiv omvärld.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2022-02-26 kl. 11:01.
Citera
2022-02-26, 12:20
Avslutad
Citat:
Du är uppenbarligen en av dem som inte kan göra en vettig riskanalys och se konsekvenserna av bristande sådana i din omedelbara omvärld.
Med det sagt. Lycka till.
Vilka riskanalyser? Jag gjorde inga riskanalyser, jag höll med dig om att män är bättre på att ha risker.
Citera
2022-02-26, 12:27
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Jag förstår att din hjärncell är för begränsad för att kunna tolka det du läser här på något annat sätt, men att kräva underlag och bevis när kvinnor slänger ur sig ogrundade påståenden om kvinnors överlägsenhet är inte chauvinism.

Kombinera denna svårt begränsade tankeförmåga med en stor portion kränkthet och det resulterar i inlägg som ditt ovan.

För övrigt är i princip alla kvinnor övertygade om att det skulle bli fred på jorden om bara kvinnor styrde, så nej, kvinnor är i allmänhet betydligt mer chauvinistiska än vad män är. Du har 180 grader fel, i vanlig ordning.
Citera
2022-02-26, 13:56
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Absolut inte!
Män har större spridning.

Är man inte stockdum som man och ser dagens kvinnor(som grupp) för vad de är, kan man omöjligt förlora på t.ex. "könskriget".

Män är så bäst på att alltid se kvinnor som grupp och män är också bäst på könskriget......såklart.

Sen det där med mäns större spridning, att fler män hittas i botten kan säkert helt och hållet skyllas på de värdelösa kvinnorna.
Citera
2022-02-26, 13:57
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Nja vet inte det jag. Jag kanske är ickebinär.

Live and let live
Citera
2022-02-26, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Män är så bäst på att alltid se kvinnor som grupp och män är också bäst på könskriget......såklart.

Sen det där med mäns större spridning, att fler män hittas i botten kan säkert helt och hållet skyllas på de värdelösa kvinnorna.

Det är skillnad på olika. Som grupp är vi utan tvekan den bättre parten I könskriget. Inte på.

Den avgränsade delen av könskriget där jag ytterst motvilligt blev indragen, har jag tveklöst vunnit alla slag, samt gått väldigt mycket mer i vinst på i jämförelse med om jag bara hade fortsatt utan att "vakna upp". Före jag blev "rödpillad" var jag väldigt sossig, Idag är jag fri.

Räknar man med den statliga korruption som krävs för att upprätthålla dagens extremistiska gynocentrerin, så går det se vad som händer, är på G och sedan dra nytta av kompensationen utan att ha lidit förlust. På så vis har man sig en 2 till 3-stegsraket. Detta kan man göra på flera plan, olika "arenor" samtidigt.
Alla som ser detta rulla ut framför ögonen på sig förstår även vad som är riktiga värden och inte. Därmed kan man löpande säkra upp det som är rätt och riktigt inför det oundvikliga slutet
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2022-02-26 kl. 14:38.
Citera
2022-02-26, 14:37
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Det är skillnad på olika. Som grupp är vi utan tvekan den bättre parten I könskriget. Inte på.

Den avgränsade delen av könskriget där jag ytterst motvilligt blev indragen, har jag tveklöst vunnit alla slag, samt gått väldigt mycket mer i vinst på i jämförelse med om jag bara hade fortsatt utan att "vakna upp". Före jag blev "rödpillad" var jag väldigt sossig, Idag är jag fri.

Jo män är bäst på krig så även könskriget.

Good for you.
Citera
2022-02-26, 14:41
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:

Härligt!
Äntligen dök Merapi in med "män är dumma"-argumentet.

Tack.
Det säger allt jag behöver veta om feminismen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in