2014-01-25, 04:47
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
Apan1234 skriver i annan tråd:
Oisin är välkänd bland journalistkretsar och folk i mediabranschen i stockholm. Han är alkoholist, ytterst sexistisk privat, han har sextrakasserat flera vikarier, kallat andra tjocka och fula. Har fått flera varningar från ledningen. Lite grävande kring honom så skulle man lugnt kunna få fram gött skvaller.

Hur mycket jag än ogillar Cuntwell (mycket!), kan jag inte ta det här på allvar alls.
Citera
2014-01-26, 01:05
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Hur mycket jag än ogillar Cuntwell (mycket!), kan jag inte ta det här på allvar alls.
Oisin är, precis som Fredrik Virtanen, välkänd för att vara ett utpräglat svin bland journalister och mediamänniskor (dom är iof alla äckliga svin).
Citera
2014-01-26, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver

Jag har ett vagt bildminne av ett inläg i Cantwell-tråden, där någon har skrivit om hur han trakasserade en kvinna utanför något söderställe (kvarnen?) i berusat tillstånd.
Citera
2014-01-27, 21:07
Medlem
murder_us avatar
Så fort Lexbase.se kommer upp igen kan vi gräva fram svaret på om kräket är dömt för något.
Citera
2014-01-27, 22:11
Medlem
Jag frågade min far (fd journalist) om han märkte av detta under sin tid på redaktionerna. Han svarade att ingen tyvärr fann det mödan värt att sexuellt trakassera honom, och övergick i vanlig ordning till att klaga på mina intensiva sessioner på Flashback.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in