2012-10-23, 22:53
Medlem
Hejsan!

http://www.familjeliv.se/Forum-4-46/m61453760.html

Jag har precis som författaren till den "artikeln" påbörjat en huskur mot kondylom. Jag är idag inne på dag 2 och tog precis av förbandet och märker att min förhud svällt och jag har fantastiskt ont.

Någon som varit med om liknande och kan ge tips - är det farligt o.s.v.

Sitter med lite lätt panik just nu så skulle gärna uppskatta bra svar utan dumheter.

Med vänliga hälsningar!
Citera
2012-10-27, 13:43
Medlem
Alright! Då var helvetet över. Efter många om och men är det äntligen klart. Min oro var obefogad och jag är överlycklig.

Så här gick jag till väga

Dag 1,

upptäckte huskuren plåstrade om hela alltet med bomull dränkta i ÄCV hade på över kvällen och natten.

Dag 2,

Tog av skiten och det såg hemskt ut, satte på nytt förband lät sitta mer än halva dagen, vilade en stund sen förband igen. Sved något så in i helvete.

Dag 3,

Gör ont som fan, jag tar av skiten det ser helt sjukt ut men jag ger mig inte och plåstrar om återigen. Nu gör det verkligen ont som in i helvete. Jag kan knappt röra mig men lider ut.

Dag 4,

Tar av skiten och har så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Allting är svullet och jävligt och jag tror att kuken ska trilla av.

Kommande dagar så låter jag det vara för det gör så ont, nu är det dag 7 och igår ömsade jag helt skinn där nere och det känns som jag fått en ny penis. Haha.. Helt sjukt, trodde verklgien inte det skulle fungera. Antar att det inte är en 100%-ig lösning men det har iallafall tagit bort allt som inte såg bra ut. Återkommer det går jag nog till en läkare men det här är en bra grej asså.

Kan varmt rekommenderas!
Citera
2013-05-22, 10:15
Medlem
Jag är inne på Dag 2 enligt samma kur men tycker inte att det gör så ont. Det svider ca 10 min efter att man bytt nytt förband men sedan går det över. I och med att det inte gör så ont (enligt min smärtgräns) så byter jag förband varannan timme.

Funkar kuren? Ja, hittils ser det riktigt bra ut. En vårta har börjat falla sönder och den andra är grå - vilket indikerar att det snart kommer att rasa av.

Ursäkta bump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in