Flashback bygger pepparkakshus!
2012-10-25, 01:14
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hacker1234
Inget av detta har väl med brottet att göra??? Att svartmåla en tjej på detta sättet tycker jag är vedervärdigt. Buss på han som är svinet istället men just nu sparkar ni på en som inte mår bra.

Svartmåla en tjej ?
Här har vi en kvinna som sexchattar på arbetstid / knullar på jobbtoaletter och som dessutom är chef till killen som försökte pressa henne på pengar, killen har gjort fel definitivt ja men slinkan är likt förbannat en slinka.
Hon borde kanske gå i celibat ett bra tag och fokusera på något annat än sex.
Citera
2012-10-25, 01:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pabben
Får använda det gamla citatet "Man skall inte bedriva hor, där man jobbar eller bor"

Även om det är GM som är boven i dramat så borde T*na själv fundera över hur hon uppträder. Som man bäddar får man ligga brukar man säga och hon måste väl fatta att ryktet sprids som en löpeld. Nu är hon även förevigad på internet. Tycker det är väldigt synd om hennes barn som nu får utstå en massa problem på grund av att de har en mamma som beter sig som en ansvarslös tonåring.

Instämmer helt, tänk om denna småbarnsmor kunde tänka med något annat än underlivet.
Hoppas för guds skull att det var skyddat sex, hennes älskare på jobbtoaletten är tydligen bisexuell, det finns ju ett foto där han ligger och vilar ut i en säng med en kille
Citera
2012-10-25, 01:34
Medlem
moviesnaptheaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Instämmer helt, tänk om denna småbarnsmor kunde tänka med något annat än underlivet.
Hoppas för guds skull att det var skyddat sex, hennes älskare på jobbtoaletten är tydligen bisexuell, det finns ju ett foto där han ligger och vilar ut i en säng med en kille
Hur långt har tråden kommit i fastställandet av gärningsmannens homosexuella sida? Är det klarlagt att han får den i prutten av andra män? Har han även foton på dessa där det har utövats utpressning kanske.

Ses inte avvikande sexualitet såsom bögeri som Haram i den muslimska världen. Detta måste väl vara extremt farligt för GM själv tillochmed ifall det skulle komma ut.

Har vi cap på bilden där han myser med sin kille? En analys vore på sin plats.
Citera
2012-10-25, 04:19
Medlem
Har läst förundersökningen och de sexades mycket med en och samma person, och det var nog därför GM kom på denna idéen med utpressning och spela in det. Med dåliga resultat på jobbet och bli avskedad utan pengar. Men till ett vittne säger BO att det var GM som pressade henne på sex. Jag tycker de är tydligt i chat-loggarna att BO som hon själv skriver är villig att ta risker "hur stora risker?" frågas det. Det är väl resultatet av det.

Ligger nog något av en ensamhet i detta från BO sida. Hon lockades till sig en yngre man på sin arbetsplats. Men hej det är inte de värsta man hört i försäljnings branschen då jag hört om yngre brudar som åkt ut i skogen med chefer och sugit av dem. Verkar vara en sliskig bransch. Där en bekant jobbade anställde dem bara yngre kvinnor för sexandes skull
Citera
2012-10-25, 05:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arian99
Humpedumpen du bör nog ta de lugnt med va du säger , jag skiter fullständigt i om du vet vem jag e eller om du kan mitt personnr, jag kan träffa dig NÄR DU VILL!!?? OCH SÅ KAN VI DISKUTERA MITT NAMN OCH PERSONNR OCH LITE ANNAT OCKSÅ VAR DU VILL! såna som dig som gömmer sig bakom en skärm, och diskuterar andras liv är små mesar som inte har något liv, och heller inget annat för sig än att starta en jävla tråd och nämna namn osv, vill ni diskutera så gör gärna det, för ni har väll inget annat vettigt att göra. Humpedumen en gång för alla HÅLL DINA SVETTIGA FINGRAR I STYR!!

till er andra pajaser här inne, som snackar skit om mig och andra i min närhet här inne bör ta det väldigt lugnt också, och vill ni diskutera så gör humpedumpen sällskap och kom o träffa mig jag är inte särskillt svår att få tag på ni har ju mitt nr och allt

sen vill jag bara klargöra en sak, min pappa har aldrig dömts för knark det är någon annan i min släkt, min pappa är murteza (gerillasnubben som ni också diskuterat) så snälla gå pissa eller ngt era fittor

Shiptar du sitter verkligen i skiten Jag vet förövrigt vem du är. Säger bara lycka till och byt väg i livet innan det är försent.
Citera
2012-10-25, 05:21
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Filmen lär ju absolut ÄNDÅ komma ut! En babbe lär ju inte låta en simpel dom stoppa honom, eller hur? Where to find, where to find...? (Detta var inte en förfrågan om var filmen finns, om än intressant)
Citera
2012-10-25, 06:03
Medlem
le-douches avatar
Citat:
Svartmåla en tjej ?
Här har vi en kvinna som sexchattar på arbetstid / knullar på jobbtoaletter och som dessutom är chef till killen som försökte pressa henne på pengar, killen har gjort fel definitivt ja men slinkan är likt förbannat en slinka.

Men putte då! du kanske borde bli muslim?
Citera
2012-10-25, 06:12
Medlem
le-douches avatar
Citat:
Humpedumpen du bör nog ta de lugnt med va du säger , jag skiter fullständigt i om du vet vem jag e eller om du kan mitt personnr, jag kan träffa dig NÄR DU VILL!!?? OCH SÅ KAN VI DISKUTERA MITT NAMN OCH PERSONNR OCH LITE ANNAT OCKSÅ VAR DU VILL! såna som dig som gömmer sig bakom en skärm, och diskuterar andras liv är små mesar som inte har något liv, och heller inget annat för sig än att starta en jävla tråd och nämna namn osv, vill ni diskutera så gör gärna det, för ni har väll inget annat vettigt att göra. Humpedumen en gång för alla HÅLL DINA SVETTIGA FINGRAR I STYR!!

till er andra pajaser här inne, som snackar skit om mig och andra i min närhet här inne bör ta det väldigt lugnt också, och vill ni diskutera så gör humpedumpen sällskap och kom o träffa mig jag är inte särskillt svår att få tag på ni har ju mitt nr och allt

sen vill jag bara klargöra en sak, min pappa har aldrig dömts för knark det är någon annan i min släkt, min pappa är murteza (gerillasnubben som ni också diskuterat) så snälla gå pissa eller ngt era fittor

Det är bra att du, FulArian visar hur äcklig och värdelös er sort är, grinar och flyr som råttor från era bröder för att det är krig, horunge! svaga patetiska kräk, utpressa en brud, vilken nolla du är! hoppas verkligen att du får vad du förtjänar snart! Förbannad är du och hela din familj av uselt patrask.
Citera
2012-10-25, 07:50
Medlem
Mullrets avatar
Citat:

Din framtid är utstakad med brott som hududsaklig syssla. Snart sitter du i fängelse och jag hoppas du får bli stjärtgosse till någon 120 kilos HA kille. Hoppas du får sy ihop diverse skador i anus regelbundet.
Citera
2012-10-25, 08:41
Medlem
Haha,
En sak får man ge dig Arian, du verkar ha cojones.
Citera
2012-10-25, 08:47
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Svartmåla en tjej ?

Håller bara med, vidrigt av kvinnan att sexa på arbetstid. Pubertetsfasoner. Tänk på om hon nu inte gillar nån anställd, får de sparken då om de inte ställer upp på sex med henne. Otäck människa. Usch så grisigt beteende.
Senast redigerad av Dr.Krankentot 2012-10-25 kl. 08:51.
Citera
2012-10-25, 08:54
Medlem
Citat:

Bor du kvar eller har du flyttat? Eller har hela släkten flyttat in hos dig nu?

Ps min fingrar är icke svettiga..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in