Citat:
Ursprungligen postat av
Lavrest
Jag tittade exakt på dig,vad su skrev här och märkte att vi har samma problem....
Finns det möjlighet att kontakta dig på discord om du har den ?
Här kan jag inte skicka meddelande,kanske pga ny medlem.....
Jag lovar,ville göra OP tidigare...skickade massa mail till olika urologer....
Men vågade inte att ta nästa steg....
Men nu börjar fan bli jävligt jobbigt psihiskt.....
Som du skrev,hela tiden tänker om det osv....
Men som jag frågade,har du discord så kan jag kontakta dig och ställa massa småfrågor som jag önskar ha svar på.....
Om du har någon fråga så ställ den här, andra som har detta problem kanske kan få svar på samma fråga då här i chatten. Detta problem är fan inte roligt, förstår dig till 100%. Detta är fan pain forreal men det är lätt värt att ta tag i det. Om du inte tar tag i det, vad ska du göra då? Ska du gå resten av ditt liv med en trång förhud och må dåligt?
Jag rekommenderar dig starkt att ta nästa steg, efter allt är klart kommer du önska att du tog tag i det tidigare. Detta är ett vanligare problem än vad man tror, urologen träffar folk varje dag med samma problem.
För dig är det bara att kontakta vårdcentral eller liknande som kan göra remiss till en bra klinik. Eftersom jag är ung så kontaktade jag ungdomsmottagning som skickade vidare mig till en venerolog, som sedan skickade en remiss till en bra klinik i stockholm som utförde OP.