Citat:
Ursprungligen postat av ToiletDuck
Fått tid för operation nu om två månader, ska bli skönt att få det gjort.
Fått ev läge att få till med sex innan dess. Den första gången (och enda gången) jag haft det innan gick inge vidare, stramade rätt mycket när man tryckte in så det var ingen idé. Funderar om det är värt att försöka igen, kan det gå med kondom och mycket gild så att det inte blir så mycket motstånd? Plus att man upplyser tjejen och tar det försiktigt. Har ganska (rejält) trång förhud, får precis över den slak och med stånd så går den inte tillbaka många millimeter. Är det någon idé eller lär det bara bli smärta och en hälsorisk?
Finns vad jag vet ingen särskild risk utöver att det kan göra ont på dig. Det värsta som kan hända i ett totalt skräckscenario vore ju om huden sprack, men då märker du nog det innan det händer. Har dessutom aldrig hört det hända någon. Hade jag varit du och det inte gjorde ont så skulle jag ta chansen. Sex är ju fortfarande sex

Se bara till att huden inte fastnar bakom ollonkanten, det kan bli ett helvete med besök på akuten i värsta fall, men då du säger att din förhud är väldigt trång så tror jag inte det är ett problem. Testa skadar ju inte iaf, men det är bara min personliga åsikt. Känn efter själv