Citat:
Ursprungligen postat av Vanessa866
Alternativ 1 helt klart, ser mycket finare och fräshare ut.
Jag antar att du svarade på första inlägget, om inte så citera nästa gång. Värt att notera är ju att första inlägget är skrivet 2005...
Citat:
Ursprungligen postat av larsbofink
Ska iväg nu och de ska möjligt vis skära av mig kuken :L Är nervig som fan
Tog mig 3 månader också..
Kommer med update när jag kommer hem igen.
Citat:
Ursprungligen postat av OCB-Filtret
Nu var dock inte väntetiden det jag undrade över. Jag vet att väntetiden brukar vara runt 3 månader. Frågan gällde ifall jag kommer behöva gå två gånger till en urolog nu, eller om de kommer att göra det ev. ingreppet första gången jag träffar urologen.
Sist var det som sagt så att jag fick komma snabbt till en undersökning, för att sedan vänta i 4 månader på operation.
Förra gången: Vårdcentral - 2 veckor - Urolog - 4 månader - Operation.
Nu: Vårdcentral - ca: 3 månader - ???
Jävlar vilka väntetider ni fick, stackare

Det tog cirka fyra månader för mig från det att jag tog kontakt med UM till operation, operationen var för övrigt idag. Det första steget för mig var ungdomsmottagningen då, och så fick jag pröva salva i två månader, sen återbesök hos UM igen. Sedan fick jag tid hos urologen ca en månad efter återbesöket hos UM. Så från det att jag hade vart hos urologen tills operation var 21 dagar.
Angående din fråga så kommer du antagligen få gå till urologen och efter det kommer det att bestämmas en tid för operation.
Jag har inte vågat dra tillbaka förhuden ännu helt och kollat på stygnen. Jag småkikade lite bara, det har blött lite men har nåt förband på. Ska bli intressant att få veta hur det känns när man ska pissa första gången. Jag är glad över att jag valde att bli helt sövd, då slapp jag sitta där vaken och se när han pillade plus att det var ju flera människor i operationssalen. Ber om ursäkt om jag skriver som en kratta just nu, är inte helt med i skallen ännu. Vaknade upp för mindre än 90 minuter sedan.