• 2
  • 3
2012-10-23, 19:49
Medlem
Trakigtaliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde
Jag är lite i samma sits som ts skulle man kunna säga. Fast mitt problem är det omvända, pga min partner Lena Handén. Jag knullar inte när jag kommer....

Låt helt enkelt bli Lena och porr så ska det nog bli skillnad på det!
Citera
2012-10-23, 21:17
Medlem
Afrolovers avatar
Tror att TS bara är spänd och nervös. Det löser sig med tiden - övning ger färdighet.

Varför runka när man har en kvinna?
Citera
2012-10-24, 00:08
Medlem
joims avatar
Har samma problem, garanterat beror det pa for mycket runk. Ser ingen annan anledning. Har innan varit runkberoende och ar det fortfarande. Jag har runkat 3 ganger om dagen i 8 ar.
Citera
2012-10-24, 05:16
Medlem
Kebabsugers avatar
samma problem, men runkar bara ca 2-3ggr i veckan :O

sp beror nog inte på det

orgasm känslan bara slutar att existera och man får börja om från början att jobba upp den igen, vilket kan leda till frustration vilket inte är bra
Citera
2012-10-24, 05:58
Medlem
Sluta runka.

Du måste ha sprutat som fan efter 1,5 timme
Citera
2012-11-08, 00:41
Medlem
Förlorade oskulden för 2 månader sen med en tjej, rätt "sent" också.

Är 24 år. Vi träffades för 3-4 veckor sedan igen och hade massa sexy times över helgen, och jag kom inte i henne någon gång, fick avsluta med att runka i kanske 1 minut och sedan spruta över henne.

Så var det efter varje gång. Har varit så van med att runka bara, har även opererat kuken för 1 år sen pga trång förhud, och jag har inte samma känsla i ollonet som förut tror jag. Antar att jag är så van med mitt egna grepp? Hon försökte runka av mig några gånger men fick aldrig mig att komma, vilket jag tror var frustrerande för henne.

Går det att träna bort eller måste jag dra min grand finale runk efter varje gång?

Finns det som kan dela med erfarenhet utav samma sits?

Förlåt om jag "snor" tråden.
Senast redigerad av aphuset 2012-11-08 kl. 00:50.
Citera
2012-11-11, 19:02
Medlem
Spänn låren om du vill komma.
Spänn magen om du inte vill komma.
Lättreglerat och fungerar.
Citera
2012-11-11, 21:07
Medlem
red hon dig i 1,5 timme O.o ?

OT.

Jag kommer inte av ridställningen heller.
Citera
2012-11-23, 02:12
Medlem
Stiftpennas avatar
Hehehe.
...nä. Fast ok. Seriöst, är övertygad om att det beror på följande:
Du är för van vid att runka. Tänk efter, det är ganska stor skillnad med din fasta hand i ett stadigt grepp, troligtvis aningen för hårt, kring din trogne vapendragare, nötandes upp och ned i ett tempo som borde framkalla skavsår och en tjejs, förhållandevis i den jämförelsen, slappare vaginala ledgång. Dessutom, en slappare vaginal kanal som inte direkt jobbare i exakt samma tempo, hårt och bestämt tills du kommer. Din största kärlek just nu är din hand och troligtvis även porren. Lär dig sluta ha sex med din hand samtidigt som du glor på andra människor som har sex så fixar det sig och inse att det här med reellt sex, det är faktiskt något som kommer bli bestående. Det är dags för dig att låta din nyrakade viking få den behandling den förtjänar efter år av strypbaserad tortyr.
Naturligtvis är det en skillnad i detta. Jämför det med att stoppa gamle Bettan i en påse kokta makaroner och dra längs med sin stolte riddare utan något tryck whatsoever. Klart inget händer efter år av hårdhänt tryckande. Du är för van vid att runka alltså. Det är samma med mig.
Citera
2012-11-29, 22:15
Medlem
Tror du runkar för mycket. Min killekan också ha lite svårt att komma ibland vid penetration, det brukar alltid lösa sig om jag istllet suger tills han kommer.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in