2025-05-20, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Martin lär väl släppas om nåt år?

När kan Sara bli släppt?
Citera
2025-06-12, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doodlesnack
Jag är övertygad om att Sara är oskyldig. Hennes bekymmer är hennes uppväxt där man i generationer lärt sig att inte visa känslor. Hon har inte haft en chans att framstå som ’normal’ i polisförhören. Hon vet inte vad normalitet är, har aldrig lärt sig att uttrycka sitt innersta. Stackars Sara. Å andra sidan är det väl just hennes personlighetsstörning som gör att hon uthärdar relativt väl och inte ställer till så mycket bekymmer för rättsväsendet och blir rättshaveristisk. Och fixar fängelselivet.

Martin och Therese verkar lida av samma åkomma där M är fysiskt farlig för att han är korkad och T är psykiskt farlig för att hon är ganska smart. T o m GW gick på hennes utsaga eftersom hon själv anser att hon har en särskild förmåga att se när människor ljuger eller ej. Ja, herre min je.

Detta är nästa ’rättsskandal’. Tror jag.

Kommer återigen tillbaka till denna tanke. Har inte hunnit läsa igenom tråden.

Men finns det nåt som egentligen binder Sara vid brottet?
Om nån vill slänga in en snabb update…
Citera
2025-06-12, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
min gissning är att han menar sin egen pappa. Den misslyckade bonden!

Min gissning har hela tiden varit att det är en bror till Martin som är skytten…!
Citera
2025-06-18, 21:02
Minns detta fallet. Stackars deras son alltså. "Min mamma och pappa sköt ihjäl min morfar och fick således inga miljoner i arv. Därefter blev min mamma lesbisk och gifte sig med en annan dömd mördare i fängelset."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in