2018-01-09, 10:18
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badpojken1245
Podden Spår har kommit med 2 nya avsnitt där man gör intervjuer från fängelserna. Då kommer nya uppgifter fram som gör TTs sätt att agera ännu läskigare. SRs dokumentär slutar tidigare i handlingen.

Jo. Iofs. sant.
Citera
2018-01-10, 14:58
Medlem
swimmingpools avatar
Varför i hela fridens namn berättar han allt för Missing People bruden?!? För han var tänd på henne. Pinsamt.
Citera
2018-01-10, 15:29
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Varför i hela fridens namn berättar han allt för Missing People bruden?!? För han var tänd på henne. Pinsamt.

Kan man tycka. Men att bära på en sådan sak, och när du inte är kriminell, är helt säkert oerhört tufft. Till slut måste, och behöver man, prata.
Senast redigerad av GormDenGamle 2018-01-10 kl. 15:38.
Citera
2018-01-10, 15:38
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Kan man tycka. Men att bära på
En sådan sak, och när du inte är kriminell, är helt säkert oerhört tufft. Till slut måste, och behöver man, prata.
Jo men hon som letade efter honom! Hon sa ju t.o.m visa på kartan så jag kan hitta hans kropp.
Citera
2018-01-10, 15:39
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Jo men hon som letade efter honom! Hon sa ju t.o.m visa på kartan så jag kan hitta hans kropp.

Jag håller helt med dig. Helt sjukt och konstigt!
Utan hans erkännande, att de säkerligen varit fria idag.
Citera
2018-01-25, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Ni som hängt med & är mer insatta än mig i det här mordet, Har lyssnat på spår & undrar om SL är efterbliven eller trög på nåt sätt? När man hör henne prata eller ska förklara sig så låter det som om hon inte riktigt är 100 i skallen

Läst FUP:en o SL tycks fnissa varje gång hon svarar på Polisens frågor.
Fattar inte att man sitter o fnissar i ett sånt läge?
Så nej, SL är absolut inte helt normal i skallen 😰
Citera
2018-01-29, 11:35
Medlem
skippers avatar
Jag kommer in lite sent i ämnet och det är svårt att läsa ikapp 3500+ inlägg. Jag har småskummat igenom och det verkar vara trådsanning att det är Martins far som är skytten (ÅT). Jag hittar däremot inte varför tråden räknar bort brodern, någon som kan upplysa mig lite snabbt?
Citera
2018-02-24, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skipper
Jag kommer in lite sent i ämnet och det är svårt att läsa ikapp 3500+ inlägg. Jag har småskummat igenom och det verkar vara trådsanning att det är Martins far som är skytten (ÅT). Jag hittar däremot inte varför tråden räknar bort brodern, någon som kan upplysa mig lite snabbt?

Lyssnade precis på Spår-podden och kontrollerade sedan i FUPen...

Väldigt tydligt att det är ÅT som pekas ut som skytten... Antal förhör stämmer, att vittnet själv tog kontakt och att han aldrig hördes på polisstationen.
Citera
2018-02-25, 00:11
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tagmaster

Väldigt tydligt att det är ÅT som pekas ut som skytten... Antal förhör stämmer, att vittnet själv tog kontakt och att han aldrig hördes på polisstationen.

Tack för att du kollat upp, själv undrat detta. Hoppas det någon gång kommer upp nåt nytt i detta fall, började följa det för ett tag sen efter att ha lyssnat på Spår. Lyckats missa detta fall helt när der var aktuellt.
Citera
2018-02-25, 19:39
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ja, allmänt lågbegåvat inavlat släkte måste det vara.
Citera
2018-02-27, 19:45
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tagmaster

Absolut är det ÅT. Tänkte även på att Spår inte tar upp motivet för detta röjer hans identitet. Alltså skulder och maken som de rör sig om. Obehagligt alltihopa. Tror fan SL sitter oskyldig, ev några åtalspunkter men mord. BIG NO no enligt mig.
Citera
2018-02-28, 21:07
Medlem
Har lyssnat på podden SPÅR om mordet.
Tror SL absolut sitter oskyldigt dömd för mordet. Medhjälp, där är hon nog skyldig.
Blev så uppe i detta så skickade efter från tingsrätten i Kalmar. Det blev visst 160st sidor, med mycket läsa in.
Mycket står det. Läs om ni kan. Pengar är nog bakom allt i detta, släktingen? (Skytten). Finns ju bara en, kanske två.
Mini grävare är farliga på små vägar.
Sådan far sådan.....
Varför ta 18år och icke vara mördare, hmm. Jag hade då inte gjort det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in