2024-10-11, 22:35
Medlem
Ingen fup någon?
Citera
2024-12-08, 23:49
Medlem
Har sett honom i Karlstad utanför sina föräldrars lägenhet. Vet dock ej vad han heter nu då han har skyddad identitet. Har inte sett sonen..
Citera
2025-02-22, 18:44
Medlem
Tids avatar
Ingen som råkar ha FUP kvar?
Citera
2025-02-26, 16:02
Medlem
Hur länge satt han? Är han fortfarande Jehovas Vittnen?
Citera
2025-04-20, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra2013
Nu kräver jag att ansvarig på Socialtjänsten i Karlstad (?) förklarar sig i media hur dom kom fram till att denna man ska ha ensam vårdnad om sin 5-årige son
En man som tidigare har mördat ett barn och som har dokumenterad empatistörning och som varit inlåst på rättspsyk under många år
Jag vill ha en förklaring på hur detta är för barnets bästa
Och jag vill inte höra någonting om hur socialtjänsten går på knäna, blir utbrända, finns inga familjehem, och blablabla.....jag vill bara veta hur detta beslut är det bästa för barnet

Fatta när barnet är vuxet och inser hur samhället bokstavligen spelade rysk roulette med hans helt försvarslösa och oskyldiga lilla unga liv...
Citera
2025-04-20, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tzatzikin
Ytterligare ett exempel på den grova inkompetens som finns inom socialtjänsten. Kvinnor som är maktgalna och verklighetsfrånvända utan kunskap om hur samhället eller människor fungerar. Att socialtjänsten sätts på piedestal och antas ha expertis har förstört så mångas liv. Socialkärringarna som tyckte det var en bra idé att lämna ett oskyldigt barn till en störd mördare borde få sparken vilket de så klart inte får. Anna-Karin Nysten på socialtjänsten i Ljusnarsberg jobbar istället på och gör karriär….

Mannen - Jo, jag är gravt psykiskt störd och har suttit inlåst för detta i många år, jag hör ju röster som får mig att mörda barn och bränna ner byggnader. Fick ju barn där när jag var inlåst med en kvinna som också är lika knäpp. Barnet har jag inte intresse av att döda - i varje fall när rösterna i huvudet är tysta.

Socialtanten Anna-Karin - Vad tråkigt…låter som du har det kämpigt - men du verkar vara en jättefin pappa, roligt att du vill ha ensam vårdnad om sonen. Hej då och lycka till!

Helt otroligt. Tjänstemannaansvarets borttagande var ett enormt misstag.
Kollar man på Linkedin så är N*sten inte ens särskilt gammal. Enligt min vän som är socialchef i en annan kommun söker sig många trasiga och totalt olämpliga människor till socionomyrket. N*sten verkar vara ett sorgligt exempel på det.
Senast redigerad av Firesnake 2025-04-20 kl. 06:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in