Citat:
Ursprungligen postat av
Tzatzikin
Ytterligare ett exempel på den grova inkompetens som finns inom socialtjänsten. Kvinnor som är maktgalna och verklighetsfrånvända utan kunskap om hur samhället eller människor fungerar. Att socialtjänsten sätts på piedestal och antas ha expertis har förstört så mångas liv. Socialkärringarna som tyckte det var en bra idé att lämna ett oskyldigt barn till en störd mördare borde få sparken vilket de så klart inte får. Anna-Karin Nysten på socialtjänsten i Ljusnarsberg jobbar istället på och gör karriär….
Mannen - Jo, jag är gravt psykiskt störd och har suttit inlåst för detta i många år, jag hör ju röster som får mig att mörda barn och bränna ner byggnader. Fick ju barn där när jag var inlåst med en kvinna som också är lika knäpp. Barnet har jag inte intresse av att döda - i varje fall när rösterna i huvudet är tysta.
Socialtanten Anna-Karin - Vad tråkigt…låter som du har det kämpigt - men du verkar vara en jättefin pappa, roligt att du vill ha ensam vårdnad om sonen. Hej då och lycka till!
Helt otroligt. Tjänstemannaansvarets borttagande var ett enormt misstag.
Kollar man på Linkedin så är N*sten inte ens särskilt gammal. Enligt min vän som är socialchef i en annan kommun söker sig många trasiga och totalt olämpliga människor till socionomyrket. N*sten verkar vara ett sorgligt exempel på det.