2012-10-22, 01:53
Medlem
Liten wall of text:

Jag träffade en tjej förra fredagen på en fest. Vi umgicks hela kvällen och när vi skulle sova över hos en gemensam kompis så lade vi oss brevid varandra och hon gav mig en "invit" men när det började hetta till så avbröt hon allt, jag blev sur och lade mig i en annan soffa. Dagen efter så tog vi samma buss hem (tar cirka 2h) vi samtalade och det slutade med att jag fick hennes nummer.

I onsdags skulle vi träffas en kort stund och käka men det slutade upp med en 2.5h promenad. Jag fick henne att slappna av, skratta och att hålla mig i handen (borde vara ett gott tecken). Dock var det absolut förbjudet att ha min hand på hennes höft och när jag skulle ge henne en puss på kinden när vi skiljdes åt så "duckade" hon. Där blev jag dissad tänkte jag..

1h senare fick jag ett sms och hon sa att det var trevligt att umgås med mig och att hon ville träffas efter hon kommit hem från en resa (som hon är på nu). Jag frågade när och hon började undvika min fråga med typ "vi kommer säkert höras av".

Det känns som hon är intresserad men har en slags mur kring sig, för varje "invit" ger hon mig en diss.

Är tjejen intresserad? Är frågan "Är du intresserad eller slösar jag bara min tid?" något man kan fråga efter 20h effektiv spenderad tid tillsammans, vill ju inte pressa henne då hon verkar blyg.

Värt att notera är följande saker: Hon är 19år troligtvis oskuld, hennes kompisar tycker hon är hemlighetsfull (på så sätt att hon inte är personlig), hon verkar väldigt blyg, hon har i princip sagt att hon aldrig har hållt en kille i handen, hon har enligt en gemensam kompis haft anorexia när hon var mindre.

Det är första gången jag känner att jag har mött en tjej på samma "intellektuella nivå" som jag, kanske ska jag börja träffa pantade tjejer igen, mycket mindre komplicerat...
Citera
2012-10-22, 02:07
Medlem
Umgåtts med vissa sånna tjejer. Skit i henne. Det är iprincip omöjligt att landa sånna. Tro mig jag vet

Bara ett tips!
Citera
2012-10-22, 02:09
Medlem
Citat:
"Dock var det absolut förbjudet att ha min hand på hennes höft och när jag skulle ge henne en puss på kinden när vi skiljdes åt så "duckade" hon. Där blev jag dissad tänkte jag..

Men seriöst chilla vad är ditt problem.

Hon är blyg och du bör inte gå ut med henne såvida du inte gillar henne på riktigt.
Citera
2012-10-22, 02:11
Medlem
PositiveNegatives avatar
Jag tycker att du ska satsa på henne (nej, inte bokstavligt talat) och ge henne den tid hon behöver. Hon har inte varit med om något liknande förut och är säkert väldigt nervös, blanda det med kass självkänsla så har du resultatet här. Ge henne tiden, det förtjänar hon. Pantade tjejer finns det gott om.
Citera
2012-10-22, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKey
Men seriöst chilla vad är ditt problem.

Hon är blyg och du bör inte gå ut med henne såvida du inte gillar henne på riktigt.

Grejen är att jag tycker om henne, jag tyckte det klickade ganska bra men jag blir så förvirrad av de mixade signalerna. Tycker bara att hade vi lättare förspel i fredags, så kan man ta emot en puss på kinden...
Citera
2012-10-22, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinicius
Grejen är att jag tycker om henne, jag tyckte det klickade ganska bra men jag blir så förvirrad av de mixade signalerna. Tycker bara att hade vi lättare förspel i fredags, så kan man ta emot en puss på kinden...

Ja men hon vill ju inte verka för enkel catch tydligen och de är väl bra eller? Du behöver inte pusha på sådär va bara normal, bjud ut henne först ett par gånger klicka på en emotionell och intellektuell nivå bra ta resten senare.
Citera
2012-10-22, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKey
Ja men hon vill ju inte verka för enkel catch tydligen och de är väl bra eller? Du behöver inte pusha på sådär va bara normal, bjud ut henne först ett par gånger klicka på en emotionell och intellektuell nivå bra ta resten senare.

Ok, inte mig emot att ta fler promenader med tjejen. Men det är bara det att jag känner mig som en brunstig tjur i hennes närvaro, känns enda stor tease...
Citera
2012-10-22, 02:54
Medlem
Citat:
Ok, inte mig emot att ta fler promenader med tjejen. Men det är bara det att jag känner mig som en brunstig tjur i hennes närvaro, känns enda stor tease...

Om det är en tease från hennes sida så får du helt enkelt teasa tillbaka tills nån av er ger er helt enkelt.
Citera
2012-10-22, 03:11
Medlem
Citat:

Hon är ju definitivt intresserad men ligga kommer du inte få snart. Så umgås och låt det ta tid om du är intresserad av något djupare, annars ska du låta henne vara ifred.
Citera
2012-10-22, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Hon är ju definitivt intresserad men ligga kommer du inte få snart. Så umgås och låt det ta tid om du är intresserad av något djupare, annars ska du låta henne vara ifred.

Jag är rädd att hon håller på/ska "friend-zona" mig om vi bara tar X antal promenader med hålla i handen, alternativt lunchar/fikar ifall det inte blir någon mer "intim" kontakt.

Är en tjej som inte har erfarenhet av killar kapabel till att spela svår?
Citera
2012-10-22, 03:59
Medlem
PositiveNegatives avatar
Citat:
Jag är rädd att hon håller på/ska "friend-zona" mig om vi bara tar X antal promenader med hålla i handen, alternativt lunchar/fikar ifall det inte blir någon mer "intim" kontakt.

Är en tjej som inte har erfarenhet av killar kapabel till att spela svår?

Läs mitt inlägg längre upp. Hon spelar inte svår, kan nästan lova dig det.
Citera
2012-10-22, 08:55
Medlem
fuzemans avatar
"Hon är 19 år och troligtvis oskuld"

yeah right...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto