Citat:
Ursprungligen postat av lrad070142
SNÄLLA, kan vi släppa det faktum att han är fet och 50? Det är jag också (
), men det är inte det viktiga. Det viktiga är att han har viftat runt som en väderkvarn och försökt stoppa en folkviljeyttring. Det hade inte gjort någon som helst skillnad ifall han hade sett ut som en ung Arnold Schwartzenegger. Han försöker uttnyttja sin ställning som "starke man", och tror att han kan uppföra sig hur som helst. Jag skiter i hur han ser ut... Om mindre än ett år kommer han ändå att sitta och ta in grova pengar på mottagandet av "ensamkommande baaarn". Medans den lokala ICA-handlaren ser svinnet öka i butiken, våldsstatistiken i Påskallavik skjuter i höjden, och "boendet" brinner minst en gång i veckan. Fy, fan vad jag hatar sådana som han...
), men det är inte det viktiga. Det viktiga är att han har viftat runt som en väderkvarn och försökt stoppa en folkviljeyttring. Det hade inte gjort någon som helst skillnad ifall han hade sett ut som en ung Arnold Schwartzenegger. Han försöker uttnyttja sin ställning som "starke man", och tror att han kan uppföra sig hur som helst. Jag skiter i hur han ser ut... Om mindre än ett år kommer han ändå att sitta och ta in grova pengar på mottagandet av "ensamkommande baaarn". Medans den lokala ICA-handlaren ser svinnet öka i butiken, våldsstatistiken i Påskallavik skjuter i höjden, och "boendet" brinner minst en gång i veckan. Fy, fan vad jag hatar sådana som han...Lyteskomik är roligare att applicera på feta sossepampar som Stefan Wind...och det förtjänar isterbuken verkligen också..han har suttit på sitt kontor i alla dessa år och lyft en jävla fet lön varje månad utan att behöva göra det minsta lilla i motprestation..nu ser han sin makt och inkomst glida undan till förmån för demokratiska partier som är invalda i dom demokratiska proccesserna och det kan inte alfahannen gå med på..därför viftar han med armarna och ojjar sig så förbannat..
Men om idioten skött sitt uppdrag och faktiskt fört en politik som fler kan ställa upp så hade inte SD kommit in i riksdagen...men självinsikt och dagens politiker är nåt som är OMÖJLIGT att integrera.