2012-10-23, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lrad070142
SNÄLLA, kan vi släppa det faktum att han är fet och 50? Det är jag också ( ), men det är inte det viktiga. Det viktiga är att han har viftat runt som en väderkvarn och försökt stoppa en folkviljeyttring. Det hade inte gjort någon som helst skillnad ifall han hade sett ut som en ung Arnold Schwartzenegger. Han försöker uttnyttja sin ställning som "starke man", och tror att han kan uppföra sig hur som helst. Jag skiter i hur han ser ut... Om mindre än ett år kommer han ändå att sitta och ta in grova pengar på mottagandet av "ensamkommande baaarn". Medans den lokala ICA-handlaren ser svinnet öka i butiken, våldsstatistiken i Påskallavik skjuter i höjden, och "boendet" brinner minst en gång i veckan. Fy, fan vad jag hatar sådana som han...

Lyteskomik är roligare att applicera på feta sossepampar som Stefan Wind...och det förtjänar isterbuken verkligen också..han har suttit på sitt kontor i alla dessa år och lyft en jävla fet lön varje månad utan att behöva göra det minsta lilla i motprestation..nu ser han sin makt och inkomst glida undan till förmån för demokratiska partier som är invalda i dom demokratiska proccesserna och det kan inte alfahannen gå med på..därför viftar han med armarna och ojjar sig så förbannat..

Men om idioten skött sitt uppdrag och faktiskt fört en politik som fler kan ställa upp så hade inte SD kommit in i riksdagen...men självinsikt och dagens politiker är nåt som är OMÖJLIGT att integrera.
Citera
2012-10-23, 22:01
Medlem
Benny76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskRevolution
Här är flygbladet på bild. http://www.nordfront.se/nordfront-kontaktade-karriarsosse.smr

Finns bilden som högupplöst?
Citera
2012-10-23, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny76
Kan vara en annan Windh, Stefan?
En gammal från -03. Verkar som han har haft/medverkat en bildbyrå.

""Vill dock passa på att slänga ut en varning för Windhs, Megapix och allt som skojaren Stefan Windh är kopplad till.
Han har genom skumrask affärer blåst en massa fotografer på pengar med konkurser o spekulationer.
bland annat undertecknad åkte dit på 14 000:- som jag aldrig får se röken av
Ha de gott
Göran""

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=15801&page=2
"Själv rekommenderar jag lucky look, jag har varit ansluten sedan starten o kanske lite tidigare:-) och har aldrig haft problem,Snabba säkra betalningar, alltid en kopp kaffe färdig till en besökande fotograf som har vägarna förbi.
(Förutom de åren då dom gick samman i EyeQnet/Megapix, Katarina Dufva som äger Lucky Look blev blåst på(höga)5 siffriga belopp av Stefan Windh innan hon bröt loss Lucky Look och återgick till att vara självständig igen)"
Ett annat inlägg ifrån sidan du länkade till. Han verkar vara en riktig blåsare.
Citera
2012-10-23, 22:08
Medlem
dajevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskRevolution
Här är flygbladet på bild. http://www.nordfront.se/nordfront-ko...rriarsosse.smr

Tror inte hans huvudsossar tycker att han agerar rätt. Så därför är han egentligen borta - om hans tillkortakommanden kommer fram.... (vilket det ju gör nu...)

Hans skrivna papper är så dumt och hans eget politiska självmord.
Senast redigerad av dajevlar 2012-10-23 kl. 22:13.
Citera
2012-10-23, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dajevlar
Tror inte hans huvudsossar tycker att han agerar rätt. Så därför är han egentligen borta - om hans tillkortakommanden kommer fram.... (vilket det ju gör nu...)

Hans skrivna papper är så dumt och hans eget politiska självmord.

Nejdå..han får nog en styrelseplats i det statsfinansierade EXPO..där passar han bra med resten antidemokraterna.
Citera
2012-10-23, 22:22
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Det här betyder att en individ som kommunpolitikern Stefan Windh inte bryr sig om vad människorna i kommunen han representerar tycker. Det kan bero på okunskap från Windhs sida, han ger inte intryck av att vara insatt i en av landets större politiska frågor - flyktingpolitiken. Jag blev aningen chockad av att se Windhs beteende och samtidigt veta han är relativt uppsatt inom politiken. Folket ska ju helst bestämma på lokalnivå och politikerna sedan följa folket - det borde vara tanken.

Jag tycker att representanterna från SD skötte sig över förväntan vad jag kunde se på filmen.

Det var inte SD, förstår jag...

Att se det här är som att komma hem, utarbetad från jobbet, och få tofflorna på fötterna direkt man kommer innanför dörren. Rullstol fram till TV-bordet, utan att behöva ta ett steg. Lyxmiddag framdukad, med god dryck, och en riktigt bra rulle innan man får lägga sig mellan svala, nymanglade lakan.

Det är så skönt att få bekräftat, att man inte har haft fel! Att korrupta lokalpolitiker av alla färger (den här gången var det en sosse) drar ner byxorna på sig själva, utan hjälp. Fy fan vad skönt att se... Jag kommer att sova gott i natt.
Citera
2012-10-23, 22:36
Medlem
StigAllans avatar
Tycker verkligen att grabbarna som utförde opinionsundersökningen var stabila och modiga!

Att se en sossepolitiker som beter sig som en intolerant idiot är väldigt upplysande.

Själv i den kommun jag bor sitter ett litet fetto som många med avvikande politisk åskådning har klagat på i samma anda som hur Vind håller på att gapa och mygla för sitt personliga bästa.
Här har även invandringspolitiken varit snedstyrd väldigt länge.

Det behövs en uppstyrning och kontroll över vilka politiker kommunalt som blir ekonomiska vinnare genom den förda invandringspolitiken!

Men ni som kan komma åt inside info, sätt åt detta politikersvin så fett som möjligt!
Citera
2012-10-23, 22:52
Medlem
990099s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Nejdå..han får nog en styrelseplats i det statsfinansierade EXPO..där passar han bra med resten antidemokraterna.

Om han skiter sig själv på ryggen riktigt duktigt så kan han riskera att bli landshövding i något random län det är så dom brukar göra sig av med jobbiga falska och tjuvaktiga politiker.
Citera
2012-10-23, 23:15
Medlem
chainmails avatar
Nej, kommunalpampar blir aldrig landshövdingar då dessa befattningar tillsammans med ambassadörsposter, generaldirektörsposter och styrelseposter i statliga bolag är avsedda för uttjänta riksdagspolitiker och fackpampar. Hamnar Windh utanför någon politisk befattning i kommunen kommer han sannolikt att hamna på en reträttpost i KF/Coop, Folkets Hus eller något kommunalt bolag typ fastighetsbolaget, energibolaget, hamnen eller dylikt.

Vår uppgift som goda medborgare är att hitta så mycket oegentligheter på Windh att han blir omöjlig i lokalpolitiken och att varje reträttpost han får uppfattas som korruption.
Citera
2012-10-23, 23:15
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Citat:
Du och dina anhöriga skall leva med ditt ställningstagande i resten av sina liv i skolan, på jobbet, i samvaron med grannar och i det lokala föreningslivet.

Jag tror helt klart att det handlar om pengar som gubbarna har tänkt att tjäna, jag har aldrig hört någon svensk pensionär säga att "vi vill att invandrarna kommer hit". Även om det inte var tänkt att dom första ensamkommande männen skulle bo hos Vind så är säkert planerna att det ska komma fler invandrare till orten. Dessa invandrare ska ju sen ha föreningslokaler där dom kan sitta och dricka kaffe så där är säkert Vind med och hyr ut.

Sen kan man tänka att han kommer dela ut rikligt med Påskallaviksbornas pengar till invandrarna för att bli riktigt populär. Tar man in människor som man öser pengar på så har du sen röster på Socialdemokraterna i kommande val, det får stor påverkan på små orter.

Socialdemokraterna har ju länge varit kända för att köpa röster med bidrag i våra förorter. De står alltid och predikar i invandrartäta centrum innan val att det kommer blir mer bidrag med Socialdemokraterna. Har själv varit och lyssnat, det möts alltid av höga applåder och jubel från våra kulturberikare.
Senast redigerad av White Christmas 2012-10-23 kl. 23:17.
Citera
2012-10-23, 23:16
Medlem
Hulkapulkas avatar
Lustigt nog är Oskarshamn den kommun i Sverige med sämst lönsamhet, se följande artikel
http://www.di.se/#!/artiklar/2012/8/24/har-ar-sveriges-mest-vinstrika-kommuner/

Oskarshamn är Sveriges fjärde rikaste kommuner (per capita), se:http://www.expressen.se/nyheter/har-ar-sveriges-rikaste-och-fattigaste-kommuner/ Orsaken är att man 2005 sålde sina Sydkraftsaktier till EON http://www.sydsvenskan.se/ekonomi/kommuner-gor-storklipp-pa-sydkraft/ . Kommunpolitikerna verkar dock snabbt hitta på sätt att sätta sprätt och spekulera bort de pengar som kommit in.

När en kommun blir så rik ökar risken för korruption och nepotism; kan förklara varför pampar försöker suga ut kommunen.
Senast redigerad av Hulkapulka 2012-10-23 kl. 23:18.
Citera
2012-10-23, 23:28
Medlem
Vitings avatar
Jäkla nassar som försöker krossa socialdemokratin genom att låta folket tala! Så här kan vi fan inte ha det! Vi kommunister måste stå rika och feta mot dessa bonnläppar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in