• 1
  • 2
2005-04-14, 21:17
Bannlyst
Var kan jag tanka teman till den dåe?
Citera
2005-04-19, 22:57
Bannlyst
Hur får jag Bloover att funka i den?
Citera
2005-10-23, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbonow
Skaffade just en och undrar, hur sänder jag filer via bluetooth?

Och vet ni nån bra sida med stuff till den

In på t.e.x "ljud" och sedan på menyn på själva filen. Och välj "kopiera" då får du upp blåtandsenheter eller sök ny blåtandsenhet
Citera
2005-10-24, 15:22
Medlem
Statistiskas avatar
Har en.
Man kan ladda java över datakabeln. Precis så som beskrivs här över, med midway etc. Problemet är att Java app loader ar avaktiverat på telefonen om den kommer från tre (Jag gillar inte tre, priserna är bra för mig dock), förmodligen för att de tror att de säljer mer spel o sånt genom sen wapportal då. Men jag hittade något program som låste upp spärren, minns inte vad det hetet dock, har för mig jag hittade det och en beskrivning på någon aussie 3g site/forum.

Batteritiden suger väldigt hårt, 2 dar o sen kan den dö när som helst i stort sett. Buggar i OSet, små retfulla saker som att larm inte startar vid rätt tid, att signaler byts etc.

Bloover funkar inte, tror att det är några slags säkerhetsrestriktioner av vad java maskinen får göra. Jag har inte fått igång det iallafall, heller inte andra snarfsaker.

Inget auto knapplås har jag retat mig på ända sedan jag fick den, jämt piper det till i fickan då man kommer åt volyminställningar när man inte låst knapparna.

Nja, den är bra, mycket funktioner men jag skulle nog inte rekommendera den. Köp nått nyare.
Citera
2005-11-09, 12:05
Medlem
aac_rippers avatar
Man får denna telefon för 29:- i månaden (18 månaders bindningstid) tillsammans med ett abonnemang från Tre just nu. Visst, det är inte det allra senaste, men för den som inte behöver top-notch är det ett bra erbjudande.
Citera
2005-11-09, 12:11
Medlem
miklons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aac_ripper
Man får denna telefon för 29:- i månaden (18 månaders bindningstid) tillsammans med ett abonnemang från Tre just nu. Visst, det är inte det allra senaste, men för den som inte behöver top-notch är det ett bra erbjudande.

Ja, den luren för ~500 kr är riktigt bra, fasen vad jag ångrar att jag tecknade upp mig på ett 12-mån Vodafone bara för en J300i...
Citera
2005-11-10, 08:14
Medlem
aac_rippers avatar
Efter att ha spanat runt litegrann så beställde jag en E1000 tillsammans med "3 Bomben".
Citera
2005-11-10, 09:44
Medlem
qracs avatar
batteritiden är totalt värdelös... t o m min gamla lg slår den med hästlängder. jag köpte en e1000 före sommaren och nu har jag gått tillbaka till min gamla lg, eftersom det finns så mycket med motorolan som irriterar en.
Citera
2005-12-12, 10:04
Medlem
Kobs avatar
Tjena

Jag har införskaffat mig en Motorola E1000 för ett tag sen och är lite sugen på ett nytt skin till telefonen. Finns det någon som har en sida med skins man kan tanka hem? Och info om hur man lägger in dom. Är inte ute efter skins med massa djur, bilar eller tjejer etc, utan bara ett skin som är svart igentligen.

Ser att vissa skrivit att batteritiden är dålig. Det har inte jag märkt någonting av. Ni måste ju sitta o spela eller lyssna på musik 24/7 i såfall Då kan jag förstå att den inte håller så länge.

Edit: ok sökte lite till och hittade detta om teman o skins, http://www.flashback.org/showthread...ighlight=e1000
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in