2012-10-22, 00:08
Medlem
Niders avatar
Hej!

I mina yngre dagar hade jag bekymmer med munsår som alltid bruka komma under vintertid. Nog om det, det var längesedan och tack o lov att man slipper det nu för tiden.

Det jag har fått efter detta är ett bleknande ärr på läppen, tittar man noga så ser det ut som att en liten bit av läppen har blivit ljusare om man kontrar läppens färg, med andra ord syns det lilla ärret tydligt.

Lypsyl och sådant kan vi utesluta med detsamma, det ger inget resultat. Finns det något annat?

Kan detta vara något?
http://eleven.se/qtica-intense-lip-repair-balm-17437.html

Tack på förhand, jag behöver verkligen råd från er nu.
Senast redigerad av Nider 2012-10-22 kl. 00:12.
Citera
2012-10-29, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nider
Hej!

I mina yngre dagar hade jag bekymmer med munsår som alltid bruka komma under vintertid. Nog om det, det var längesedan och tack o lov att man slipper det nu för tiden.

Det jag har fått efter detta är ett bleknande ärr på läppen, tittar man noga så ser det ut som att en liten bit av läppen har blivit ljusare om man kontrar läppens färg, med andra ord syns det lilla ärret tydligt.

Lypsyl och sådant kan vi utesluta med detsamma, det ger inget resultat. Finns det något annat?

Kan detta vara något?
http://eleven.se/qtica-intense-lip-repair-balm-17437.html

Tack på förhand, jag behöver verkligen råd från er nu.
Mot ditt ärr? Nej det där är ett läppbalsam och kommer inte ta bort ditt ärr. Du kan inte göra någonting åt det, tyvärr. Du kan dölja det med läppstift, läppenna och allt vad som nu finns. Om du nu måste.
Citera
2012-10-29, 01:02
Medlem
Psyko Dads avatar
Tatuera in lite läppfärg?

Vet att det går på vissa om man går till en bra kosmetisk tatuerare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in