2012-10-21, 19:30
Medlem
Skankadots avatar
Hallå!

Jag har efter 3 års övervägande och läsning på diverse forum och hemsidor bestämt mig för att hoppa på min första kur. Jag har valt att gå på en testo only kur för att hålla det så simpelt som möjligt utan att blanda in orala. Front med 500mg på dom 2 första sticken följt av 250mg e5d. Mitt "syfte" med den här kuren är att se hur min kropp reagerar på AAS, iallafall på testo som så ofta utgör en grund till div kurer. Jag vill givetvis bli större, och starkare. Jag kommer att dela med mig av div biverkningar, positiva känslor, resultat och hur jag tänker kring kurandet.

Jag iallafall under mina 4 år kommit långt, enligt mig själv och många andra. Har polare som kurat en hel del förr, och man kan säga att jag lärt mig mycket av deras misstag. Jag har kommit en bra bit längre än dom flesta av mina "träningskamrater". Jag är nöjd med min fysik, helt klart. Men jag har alltid haft den här inre känslan av att bra inte räcker. Så har det alltid vart, jag går in för saker till 100%. Jag känner att jag hittat en livsstil som passar mig finfint, och jag älskar allt kring träning. Hoppas bara att jag kommer "älska" AAS efter denna kur.

Märke på prepp:
Testot är från diamond pharma (fet gröning till den arge mannen).
Nolva från nordic pharma.
Mirs letro (överväger att ro hem en karta letro av annat märke)
Armidex finns också.
Hcg tänkte jag slänga in om jag känner att det behövs. (Vad tycker ni?)

Ålder:
20-24, någonstans mittemellan mer eller mindre.

Vikt:
Morgonvikt efter morgonpinken ligger runt 87 pannor.

BF:
Jag har inte mätt med något instrument, men jag har en tendens till rutor. Dvs, synliga rutor, men inte rippad.

Längd:
186cm

Stats:
Mark 170x2
Böj 150
Bänken ligger runt 120 pannor.
Jag har aldrig vart så mycket för att maxa överhuvudtaget, jag siktar mer på kontakt. Skitmesigt tänker säkert vissa, men det har funkat bra för mig. Och jag har fått en fin fysik under mina 4 år av "ren" träning.

Mått kommer att komma upp i veckan!

Jag räknar för tillfället inte kcal, men en vanlig dag ser ungefär ut så här:

Frukost:
3dl mjölk + 1.5dl whey. 4 äggvitor och ett helt ägg. Ca 80g havregryn blandat med 1dl mjölk.

Lunch:
För det mesta blir det kyckling, tonfisk, lax, torsk, seijfilé, eller någon fin köttbit (250-300g) Tillsammans med ca 200g broccoli, ris (mängden varierar mellan träningsdag/vilodag). Brukar krydda på med lite tacosås.

Innan träning: 200g av ovanstående köttprodukter, beror på vad jag lagat dagen innan. 100g pasta eller ris. Grönsaker, och lite lättdressing.

Under träning: Mycket vatten, 10-15g bcaa eller eaa.

Efter träning: Brukar ta en halv dl whey direkt efter, för att sedan äta en måltid liknande lunchen. Jag brukar även slänga på några ostbitar med jordnötssmör vid sidan om. Jag är löjligt förtjust i jordnötssmör!

Ca 2.5 - 3 timmar efter träning brukar jag mixa ihop 300g kesella, 2dl mjölk, en halv dl kaseinpulver, ev lite bär eller funlight saft. Smakar riktigt bra och mättar hyfsat.

Innan det är dags att sova brukar det bli några amino tabs, omega 3 tabs, en kaseinshake och 250-300g kesella + en slev jordnötssmör.

Givetvis varierar kosten, ibland bättre och ibland sämre. Men jag gör alltid mitt yttersta för att tillfredställa mina mat-behov. Kan ju tillägga att det ofta blir nån extra proteindrink eller fin filébit under dagen. Jag är en riktig gottegris när det gäller mat, småäter gärna (men bara muskelgodis).

Under kur blir det absolut ingen alkohol eller skräpat.

Kosttillskott:

Whey, Kasein, fiskleverolja, multivitamin tabs, BCAA.

Jag håller på att pyssla med ett upplägg kring träningen. Slänger upp det när jag är färdig.
Jag satte första 2 sticken i onsdags. En ml i varje skinka. Kan säga att jag har haft en jävla smärta sen dess, svårt att gå och sitta, och som pricken över i:et har jag förmodligen åkt på en släng "testofeber". Det har därför inte blivit någon träning senaste dagarna. Andra sticket blir imorgon, blir troligtvis en ml i vardera lår. Röven är inte att tänka på. Känns som att ha 2 små dvärgar i vardera skinka som gnager på mina gluteus.

Jag hoppas verkligen att jag slipper den här "sjukkänslan" efter morgondagens stick. Jag vill TRÄNA!

Den här rapporten är mest för min egen skull. Har ni frågor eller kritik, så känn er som hemma. Fråga/kritisera på. Allt uppskattas, men håll det på en mogen nivå, tack!

Jag kommer att fylla på med inlägg allt eftersom, sitter på jobbet för tillfället så jag har säkert missat något pga stress.

Ching!
Citera
2012-10-21, 21:07
Medlem
razor-xs avatar
Du verkar ha koll på läget,trevlig.
Lycka till!
Citera
2012-10-21, 21:11
Medlem
.-.-.-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skankadot
Hoppas bara att jag kommer "älska" AAS efter denna kur.

Det kommer du

Lycka till!
Citera
2012-10-21, 21:53
Medlem
Skankadots avatar
Nu så här 4 dagar efter första sticket så känns allt bra. Jag känner mig nöjd över att ha påbörjat det här, och jag ser fram emot 14 veckors skön träning. Förhoppningsvis så slipper jag tråkiga bieffekter, (förhoppningsvis). Jag är väl införstådd med det faktum att AAS i alla dess olika former medför en hel del bieffekter, synliga och icke synliga. Jag tänker göra mitt bästa för att kontra/slippa det som eventuellt komma skall.

Känslan jag har haft i ett par dagar nu är en lite blandad win/fail känsla (mest win, definitivt). Jag har gjort det jag varit emot tidigare. Och den där junkiekänslan man får när man sitter där med nålar, pumpar och oljor är väldigt speciell . Det är verkligen en speciell känsla som uppstår när man satt sina första 2 stick och man vet om att man är "on". Ni som har hållt på med det här tidigare vet säkert vad jag pratar om .

Det är ytterst få som vet om att jag har hoppat på testo tåget. Det skall bli intressant att se hur omgivningen reagerar på mina "gains". Jag har ett stadigt förhållande sedan ett antal år tillbaka, men hon vet inget. Troligtvis kommer jag att berätta allt för henne lite senare. Hon är världens bästa tjej, och stöttar mig alltid med min träning och mina mål. Jag tänker i alla fall hålla en låg profil kring mitt kurande, det blir säkert ändå uppenbart i framtiden.
Citera
2012-10-21, 22:10
Medlem
2fast2s avatar
Kommer följas!
Samma kur som mig, ligger några veckor före bara!

Lycka till !
Citera
2012-10-21, 22:33
Medlem
Slayer-s avatar
Kommer att följas! Vart sticker du?
Citera
2012-10-21, 22:48
Medlem
Skankadots avatar
Härligt att höra! känns allt bra?

Citat:
Ursprungligen postat av 2fast2
Kommer följas!
Samma kur som mig, ligger några veckor före bara!

Lycka till !
Citera
2012-10-21, 22:50
Medlem
Skankadots avatar
Det har jag ju skrivit! fast jag vet, det är lite mycket att läsa . 1ml i vardera skinka blev det, sätter 1ml i vardera lår imorgon. Hoppas att jag inte blir helt handikappad nu om jag får samma smärta i låren som jag fått i skinkorna.

Citat:
Ursprungligen postat av Slayer-
Kommer att följas! Vart sticker du?
Citera
2012-10-21, 23:52
Medlem
.-.-.-s avatar
Citat:
Det är ytterst få som vet om att jag har hoppat på testo tåget. Det skall bli intressant att se hur omgivningen reagerar på mina "gains". Jag har ett stadigt förhållande sedan ett antal år tillbaka, men hon vet inget. Troligtvis kommer jag att berätta allt för henne lite senare. Hon är världens bästa tjej, och stöttar mig alltid med min träning och mina mål. Jag tänker i alla fall hålla en låg profil kring mitt kurande, det blir säkert ändå uppenbart i framtiden.
Dude! Det där är ett recept för bråk och skit, i vart fall om ni bor ihop. För eller senare hittar hon nån pump eller något, och då kommer du få ett helvete. Du skrev att "ytterst få" vet om din kur. Alltså har du berättat för vänner eller så, tjejen är den enda jag tycker verkligen har rätt att veta.

Snacka med henne låtsas som att du inte börjat än men gör klart för henne att det är ditt beslut, och du har fattat det. Men du vill att hon ska veta om det, gör en stor grej av att hon har ditt förtroende osv. Då får hon endå känna någonstans att hon " vart med i processen". Min tjej gillar inte mitt bruk, men hon hade hatat om jag ljög. Tror det är samma för i stort sett alla tjejer.

Dr. Phil out
Citera
2012-10-22, 00:28
Medlem
Skankadots avatar
Ja det här dilemmat har spökat ett tag nu, lite knivig situation eftersom att jag vet att hon är emot det. Endast 2 nära vänner vet om det, båda två har själva kurat i ett par år. Jo du har nog helt rätt i vad du säger. Nu när jag faktiskt är "on" så är det kanske dags att lägga korten på bordet. Jag ska försöka förklara på ett enkelt språk, eftersom hon inte kan någonting om detta. Hon tror ju att "annabåla" är helt livsfarligt och att alla som använder det får en jätteliten snopp! Lovar att jag ska posta en update efter vårt samtal, får bli nu i veckan. Har själv fantiserat ihop hur konversationen kommer att låta, ska bli intressant att se om jag är synsk eller inte . Förvarar för övrigt inga prepp eller verktyg hemma, eftersom vi bor ihop.

Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-
Dude! Det där är ett recept för bråk och skit, i vart fall om ni bor ihop. För eller senare hittar hon nån pump eller något, och då kommer du få ett helvete. Du skrev att "ytterst få" vet om din kur. Alltså har du berättat för vänner eller så, tjejen är den enda jag tycker verkligen har rätt att veta.

Snacka med henne låtsas som att du inte börjat än men gör klart för henne att det är ditt beslut, och du har fattat det. Men du vill att hon ska veta om det, gör en stor grej av att hon har ditt förtroende osv. Då får hon endå känna någonstans att hon " vart med i processen". Min tjej gillar inte mitt bruk, men hon hade hatat om jag ljög. Tror det är samma för i stort sett alla tjejer.

Dr. Phil out
Citera
2012-10-22, 07:33
Medlem
2fast2s avatar
Citat:
Härligt att höra! känns allt bra?

Absolut, du kommer inte ångra dig!
Kör hårt och uppdatera mycket!
Citera
2012-10-22, 09:36