2012-10-21, 20:44
Medlem
Stor-Orvars avatar
Mycke spekulationer här. Inget content.
Citera
2012-10-21, 20:46
Medlem
Dubbelfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Orvar
Content är att offret är en kvinna och att läget är kritiskk - eller för djävligt illa, för att tala klartext. Fortsättning följer på måndag.
Citera
2012-10-21, 20:47
Medlem
lucifer579xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Orvar

Vad vill du vi ska lista ut?
Om fönstret i dörren är frostat?
Är persiennerna nere?
Vi vet ju exakt vilket hus och vilken våning.

Vad mer kan vi veta?
Enda jag skulle tänka mig isåfall är ögonvittnen.
Annars får vi nog vänta lugnt tills imorgon!

Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelfel
Content är att offret är en kvinna och att läget är kritiskk - eller för djävligt illa, för att tala klartext. Fortsättning följer på måndag.

Förklara mer?
Hur vet du att BO är kvinna?
Senast redigerad av lucifer579x 2012-10-21 kl. 20:49.
Citera
2012-10-21, 20:53
Medlem
Lawlines avatar
Har Fredrik Frank fast sällskap eller är det bara av och till?
Citera
2012-10-21, 20:56
Medlem
Dubbelfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucifer579x
Förklara mer?
Hur vet du att BO är kvinna?
Jag frågade en som "vet". Hur han/hon vet - det säger jag inte. (Tystnadsplikt, ni vet...?) Men kvinna och riktigt illa däran - det kan ni sätta upp på listan över fakta i målet.
Citera
2012-10-21, 21:18
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucifer579x
Vi vet ju exakt vilket hus och vilken våning.

Hur vet vi det? Kan inte se att det nämns något i tråden överhuvudtaget om vilken adress det skulle röra sig om, och än mindre våningsplanet.
Citera
2012-10-21, 22:22
Medlem
CBZUs avatar
Citat:
Jag frågade en som "vet". Hur han/hon vet - det säger jag inte. (Tystnadsplikt, ni vet...?) Men kvinna och riktigt illa däran - det kan ni sätta upp på listan över fakta i målet.

Säger du A måste du säga B...

Nämen, faktiskt, din källa vet ingen här - utom möjligen källan själv - vem det är, och samtidigt som jag kan förstå att du inte vill svika eventuellt förtroende genom att föra vidare information som är belagt med tystnadsplikt så har redan din källa brutit den plikten och du det eventuella förtroendet.

Så kom igen nu!
Citera
2012-10-22, 06:57
Medlem
litenkanins avatar
Ni är ju sämst, fan vad ni gissar. Jag såg när polisen och ambulansen kom, och vilken lägenhet dom stannade utanför. Det var verkligen inte mitt i natten, heller.
Citera
2012-10-22, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenkanin
Ni är ju sämst, fan vad ni gissar. Jag såg när polisen och ambulansen kom, och vilken lägenhet dom stannade utanför. Det var verkligen inte mitt i natten, heller.

Jaha, upplys oss då!? Stämmer det att Fredr*k Fra*k bor i den aktuella lägenheten? Vilken tid kom polisen & ambulansen dit? Skedde allt odramatiskt? Såg du hur många personer polisen plockade med sig? Hur många som fick åka ambulans? Har du någon aning om vad som kan ha hänt? Vi vet ju inte ett piss om vad som har hänt, därför spekuleras det friskt. Aldrig varit i denna forumdel förut? Hoppas iaf att du kan komma med lite ny information.
Citera
2012-10-22, 10:48
Medlem
http://www.vk.se/724681/kvinna-svart-skallskadad

Kvinna skallskadad, man anhållen för grov misshandel
Citera
2012-10-22, 11:43
Medlem
Stor-Orvars avatar
Citat:
Det jag menar är att farbröderna med blinkljus ofta överreagerar. Skallskador kan uppstå på olika sätt. En bekant till mej fick sitta länge i finkan sedan han funnit en mej fd närstående med medelsvåra huvudskador och larmat ambulans, som i sin tur larmade polis.

Visade sig att personen ifråga hade hängt gardiner i fyllan....
Citera
2012-10-22, 12:40
Medlem
netopyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drAmigo
De där är studentlägenhetshus. Det ligger iaf 12 rum på varje bokstav. Häng inte ut någon i förtid.

japp men det är han som bor där det är avdpärrat. betyder inte att han är inblandad men är inne hos honom som brottet skett.

som tidigare sagts handlar det om en kvinna vars liv verkar hänga på en skör tråd.

F.F verkar vara tidigare ostraffad av vad jag kan få fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in