Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-10-21, 11:42
  #1
Medlem
Mr.Conservatives avatar
Har skrivit en sån där text som ska visas under varje inlägg man skriver (signatur), men den syns inte. I alla fall ser jag den inte, bara när jag går in på min egen profil. Vad kan det bero på?
Citera
2012-10-21, 11:44
  #2
Medlem
Mr.Conservatives avatar
Ok, bara därför syntes den här. Men inte på andra inlägg jag har skrivit. Kan det bero på hur långa inläggen är?
Citera
2012-10-21, 11:44
  #3
Medlem
The Crashs avatar
Det viktiga är väl att vi ser den?


Edit: Du har väl kryssat ur "Visa din signatur" som finns under knappen "Posta inlägg" när du skriver ett inlägg.
Citera
2012-10-21, 11:45
  #4
Medlem
epost72s avatar
Signaturen syns bara på inlägg som gjorts efter att du skaffade en signatur.
Inlägg som gjorts utan signatur förblir utan signatur.

Annars har du stängt av visning av signaturer i kontrollpanelen.
Citera
2012-10-21, 11:48
  #5
Medlem
PixelPiratens avatar
Jag ser den nu iaf.
Men som föregående talare sa: Inlägg utan signatur förblir utan signatur!
Citera
2012-10-21, 12:07
  #6
Medlem
Mr.Conservatives avatar
Tack för hjälpen! Man ska lära sig något nytt varje dag
Citera
2013-06-16, 16:25
  #7
Medlem
xinvictaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Signaturen syns bara på inlägg som gjorts efter att du skaffade en signatur.
Inlägg som gjorts utan signatur förblir utan signatur.

Annars har du stängt av visning av signaturer i kontrollpanelen.

Var i kontrollpanelen finns denna "visning av signatur"-funktion? Jag kan inte för mitt liv hitta den men misstänker ändå att den trots allt blivit inaktiverad på något vänster. Om inte så lär ju detta visa sig när jag postar detta inlägg...

Oavsett om min signatur fungerar eller inte så vore det ändå intressant att veta var den ligger.
Vem vet, man kanske vill använda sig av den någon gång i framtiden?
Citera
2013-06-16, 16:52
  #8
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xinvictax
Var i kontrollpanelen finns denna "visning av signatur"-funktion? Jag kan inte för mitt liv hitta den men misstänker ändå att den trots allt blivit inaktiverad på något vänster. Om inte så lär ju detta visa sig när jag postar detta inlägg...

Oavsett om min signatur fungerar eller inte så vore det ändå intressant att veta var den ligger.
Vem vet, man kanske vill använda sig av den någon gång i framtiden?

Kontrollpanelen-Redigera alternativ och om man scrollar nere lite så finns rutor för detta under Alternativ för ämnesvisning.
https://www.flashback.org/profile.php?do=editoptions
Citera
2013-07-11, 19:21
  #9
Medlem
SergeantPreppers avatar
Testar väl jag också bara för skoj skull
Citera
2014-04-23, 13:56
  #10
Medlem
Nyenskantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Signaturen syns bara på inlägg som gjorts efter att du skaffade en signatur.
Inlägg som gjorts utan signatur förblir utan signatur.

Annars har du stängt av visning av signaturer i kontrollpanelen.
Beror det på tekniska begränsningar eller något annat? Jag tycker att det är lite konstigt att man kan ändra signaturen och se förändringarna i sina gamla inlägg men inte ens se själva signaturen under inlägg skrivna innan signaturen skapades. Så fungerar det ju inte med avatarer mig veterligen.
Citera
2017-05-12, 19:48
  #11
Medlem
Varför är min signatur borta?

Den har bara försvunnit. Någon påpekade att det kan vara en hacker, men vad det kan vara med min signatur som är så hotfullt att de tvingades hacka sig in och radera den fattar jag inte.
Citera
2017-05-12, 19:50
  #12
Medlem
Kämpendahls avatar
Du kanske bara kan skriva dit en ny? Det är ovanligt att signaturer bara försvinner.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback