Citat:
Ursprungligen postat av Mikael87
Min Fru tog det slutgiltiga beslutet för cirka 1 månad sedan att vi skall gå skilda vägar.
Vi är båda runt 25 år och har varit tillsammans sen vi var 17 och vi har 2 barn tillsammans.
nu har jag träffat en annan tjej som jag inte är det minsta intresserad av, hon är mer som en kompis och hon vet vad jag känner. Vi skulle aldrig kunna ha något seriöst eftersom vi är på helt olika plan i livet. hon har inget intresse av att stadga sig.
Min fru har gjort klart för mig att det är slut och att jag bör gå vidare..
tjejen jag träffat är på mig som fan och vill att vi skall vara kk.. hon vill alltså ligga med mig.
Men jag känner mig faktiskt äcklad av att ha sex med någon annan än min fru som är kvinnan jag vill leva med.. Känns bara fel att vara med någon annan.. Hur går jag vidare? kan inte bara stänga av mina känslor och sätta på någon jag känner noll för..? Bör också tillägas att jag endast haft sex med min fru, ingen innan, ingen under tiden och ingen efter än så länge.
Släpp din fru. Är det slut så är det.
Den andra kvinnan vet jag inte varför du tar upp. Om du inte vill knulla med henne så vill du inte.
Hon måste respektera dig.