2012-10-19, 20:52
Medlem
Jag skulle helst vilja ha kommentarer från tjejer/kvinnor.

Om man i yngre ålder (under 25) inte har haft något förhållande eller någon sexuell erfarenhet, kan man då bli inkapabel att få kontakt med tjejer/kvinnor?

Kan man runt den åldern utan erfarenhet ha ett normalt förhållande?

Självklart märks detta när man pratar och umgås med tjejer och lyser igenom som en stor osäkerhet, det uppstår då ett moment 22. Inga tjejer blir intresserade pga osäkerhet, men man kan ju inte heller få någon erfarenhet pga inga tjejer är intresserade.

Man får en känsla av att vara avskuren och separerad från så mycket.
Men skulle man diskutera det med någon så blir man automatiskt stämplad som störd eller onormal (vilket man kanske isåfall är?)

Hur skulle ni tjejer reagera om en kille på 28 år som ni träffade skulle berätta detta? skulle ni försöka förstå personens situation eller skulle ni springa mot dörren så fort som möjligt?

Ber om ursäkt för ev. stavfel, skriver på mobil.
Endast vettiga svar tack.
Citera
2012-10-19, 21:16
Medlem
Har inget svar men jag är 20 år och oskuld. Jag har bara accepterat det faktum att mitt anlete inte är attraktivt. Skiter i brudar, pluggar och tränar istället
Citera
2012-10-19, 21:19
Medlem
meramans avatar
Nej jösses du tänker och analyserar på tok för mycket och agerar på tok för lite. Sluta gör allt så komplicerat för det är det inte.
Citera
2012-10-19, 22:26
Medlem
LaBoums avatar
Det är i det stora hela meningslöst att ens försöka TS.

Alltså, jag vet hur du tänker, du är bara ett år äldre än mig, men det är kört tyvärr. Att du inte har insett detta ännu.
Citera
2012-10-19, 22:39
Medlem
Jag är något yngre än dig och jag tror det är ganska kört faktiskt. Visst finns det en liten chans för dig och mig, men den chansen är näst intill obefintlig.
Citera
2012-10-19, 22:45
Medlem
Att dagens kvinnor har skapat sjuka ideal är något vi alla får leva med. I väntan på att det kommer någon motsvarighet till feminism. Maskinism!?! Så får du nog lära dig att hantera detta.

Det kommer inte flashback kunna hjälpa dig med, men vi kan ge dig lite hjälp med navigationen.

Börja med något du är passionerad av tex: bli DJ, börja en sport och bli bra på den, börja spela ngt instrument vad som helst.
Lycka till pojk
Citera
2012-10-19, 22:52
Medlem
Ärligt talat, den erfarenhet du behöver finns fullt tillgänglig. Tyvärr är den dock inte gratis, men du behöver å andra sidan inte kläcka ur dig fler än 3 ord eller kanske 5. 1 gång är ingen gång, 2 gånger är 1 gång för mycket. Efter det kanske du kan göra en mer självsäker approach. Im just sayin'
Citera
2012-10-19, 23:07
Medlem
Med tanke på att det finns både grabbar och tjejer som är präktigt fula med partners så finns det nog nån för alla. Tar bara mer tid för vissa...
Citera
2012-10-20, 14:27
Bannlyst
MILFar är en praktisk lösning på problemet.
De flesta kvinnor jag känner som är 40+ drömmer om att knäppa en oskuld. De har även i motsatts till unga tjejer inga övermänskliga krav på vad de knullar, de är snarare patetiskt glada att få sig något överhövan.
TS, kvinnor som är 40+ är lika kåta och villiga som tonårskillar... Så gå ut och ragga upp en MILF, säg att du är oskuld. Alla kommer inte att säga ja, men en nog stor procentsats av dem kommer att vilja "knäppa" dig för att du ska få dig mer än du önskar...
Citera
2012-10-20, 14:32
Medlem
TheBurdens avatar
Träffar du någon och hon är intresserad på allvar så spelar det ingen roll alls. Alla har varit oerfarna från början. Lyssna inte på skiten som skrivs om att det skulle vara helt kört, för så är det inte. Och många föredrar faktiskt en helt oerfaren personen framför en som knullat med halva stan.
Citera
2012-10-20, 14:53
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Relationer och samlevnad /mod
Citera
2012-10-20, 15:16
Medlem
HobartMuddys avatar
Jag var rätt oerfaren en gång i tiden (tidiga 20-års åldern) sedan träffade jag en tjej och vi hade sex typ 10 gånger första veckan. Oerfarenhet går över väldigt snabbt.

Ett par år senare träffade jag en annan tjej som fungerade helt annorlunda sexuellt. Det blev mer "fel" med henne i början än vad det blev med den första. Vi stämde inte så bra i temperament heller. Jag gillar att mysa och liksom eskalera, men hon var mer pang på, och bara tröttnade när jag höll på och skulle pussa på hennes hals och så vidare.

Jag är fortfarande ingen don Juan, men jag skulle säga att kontentan av erfarenhet är inte att man kan alla knep som en rutinerad brottare, utan att man har mer ödmjuka, lågmälda förväntningar, realistiska förväntningar, både på sig själv och sin partner.

Det är vad det är liksom. Det är inte VM i samlag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in