2013-09-12, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utopisknakenhet
Illa med namn och adress men det finns inte en frisk människa på jorden som tror på henne i övrigt.
Dock är det för jävligt att hon påstår det.

Det tycker jag med!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2013-09-12, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Psykakuten?

Vi har ej detta.
Citera
2013-09-12, 16:59
Medlem
Då ringer du ambulans och de kör dig till närmsta akutpsyk
Citera
2013-09-12, 17:07
Medlem
Grillspetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golda
Mår skit!!!
Ja det borde du göra, tyvärr tror jag inte att du gör det, tror du sitter och myser !
Citera
2013-09-12, 17:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Haha! Vilket jävla program. Vilka människor det finns: rullstolsdans, utvecklingsstörningar och vuxenbebisar. Vad Sanna inte passar in i detta program med sin dialekt och sin kändis-horkarl till man
Citera
2013-09-12, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grillspett
Ja det borde du göra, tyvärr tror jag inte att du gör det, tror du sitter och myser !

Tror vad du vill men det är sant!
Citera
2013-09-12, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Haha! Vilket jävla program. Vilka människor det finns: rullstolsdans, utvecklingsstörningar och vuxenbebisar. Vad Sanna inte passar in i detta program med sin dialekt och sin kändis-horkarl till man

Det är ju precis det Sanna gör.
Fast Sanna borde kanske ta tag i sina egna problem först, innan hon leker barmhärtig samarit för andra. Kanske så du menar?
Citera
2013-09-12, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fingers11
Då ringer du ambulans och de kör dig till närmsta akutpsyk
Tänk om någon gjorde en "golda" och beställde hem ambulans till henne på eget bevåg i hennes namn...

Om ambulansen väl kommer blir det svårt för henne att övertyga dem att hon faktiskt inte är spritt språngande galen, haha "I'm not crazy, I'm nooot craaaazzyyy" medans dom släpar iväg henne..
Citera
2013-09-12, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMonopolyOfForce
Tänk om någon gjorde en "golda" och beställde hem ambulans till henne på eget bevåg i hennes namn...

Om ambulansen väl kommer blir det svårt för henne att övertyga dem att hon faktiskt inte är spritt språngande galen, haha "I'm not crazy, I'm nooot craaaazzyyy" medans dom släpar iväg henne..

Allt som kan hjälpa är bara positivt!
Citera
2013-09-12, 17:20
Avslutad
Citat:
?

Jag diskuterar programmet med en annan användare.
Det är det tråden handlar om, inte dig.
Citera
2013-09-12, 17:35
Avslutad
Citat:
Lade sig i vårt privata liv som hon inte hade med att göra. Hon tyckte att jag skulle hjälpa min man lite mera än att jag åker bort. Men det har hon väl inte med att göra. Vad vi gör eller inte. Hon utnyttja min dotter sexuellt, ting mig att göra saker som jag inte ville göra m.-m.

Måste du intala dig själv dessa lögner för att rättfärdiga ditt beteende? Kan du inte bara erkänna att du gillar det du sysslar med och njuter av att se andra må dåligt?
Citera
2013-09-12, 18:22
Medlem
DiagnosABs avatar
Har inte sett programmet, men läst alla trådar härinne nu.

Det som sagts kring utvecklingsstörning hittills stämmer bra. Ska kanske tillägga att man inte FÅR ta körkort om man har måttlig eller grav utvecklingsstörning. Inte för att det hade gått för dessa personer ändå, men de får alltså inte ens försöka.

Det nämndes rullstolsdans. Sitter damen i fråga i rullstol även hon?

Det som skrivits hittills härinne av en nu uppmärkssammad användare kan stämma väl överens med diagnosen lindring utvecklingsstörning. Dock behövs mer för att uttrycka sig så som hon gör. Alla dessa inlägg som gjordes (de flesta är nog bortmodererade nu) som bestod av - eller ? eller "ler" odyl. Dessutom på konstigt sätt och vid fel tillfällen.

Jag funderar på nån slags psykos. Det finns ju inget samspel, inget svar på frågor, inga kommentarer som passar i sammanhanget, påståenden som presenteras så lösryckta att inte en jäkel fattar vad det handlar om men ändå uttrycks i väldigt bestämda ordalag (de två trådstarterna). Inte ens personer som faktiskt HAR en diagnos inom autismspektrat skriver på det sättet. Det här är så splittrat så jag vet inte vad...

Finns en psykakut i Karskrona, mår man tillräckligt dåligt och ingen annan kan hjälpa en så kör de en dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in