2012-10-17, 19:14
Medlem
Fagerhults avatar
Följer väl strömmen och gör som alla andra, att klä ut sig på halloween. Det är ett evenemang på krogen nästa helg och jag vill inte vara den enda tråkiga som inte kommer utklädd (igen) men jag har ingen aning om vad man ska ha.

Tycker det hela är lite barnsligt, så jag tänkte mig något sorts smink i ansiktet och några slarvigt valda kläder i stället för att köpa någon dyr kostym man bara kommer använda en gång. Har ni något tips på vad jag ska klä ut/sminka mig till?

Det enda jag kan komma på är svart runt ögonen. Vettefan, vad tycker ni?

Citera
2012-10-17, 19:19
Medlem
ChefRamsays avatar
Charlie Chaplin i svartvitt!
Citera
2012-10-17, 19:32
Medlem
Dyr men fy fan va grym den är: Pedobear Maskeraddräkt. Sen när du har den på dig så springer du efter alla tjejer som du vet är ganska unga och när dom tar gruppbild så smyger du fram där på ett hörn.
Citera
2012-10-17, 19:53
Medlem
Fagerhults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janitori
Dyr men fy fan va grym den är: Pedobear Maskeraddräkt. Sen när du har den på dig så springer du efter alla tjejer som du vet är ganska unga och när dom tar gruppbild så smyger du fram där på ett hörn.

Haha, skulle vara något!
Citera
2012-10-17, 20:03
Medlem
Gorillabass avatar
Såg på en tracker för något år sen att, två snubbar som gjort stora dambindor till halloween.
Ett par vandrande dambindor som fick, mycket stor uppmärksamhet på stan.

Varför inte en tampong med lite rött på..
http://1.bp.blogspot.com/_S4JwVCVJS2...tampongman.jpg
Senast redigerad av Gorillabas 2012-10-17 kl. 20:09.
Citera
2012-10-25, 06:41
Medlem
Har köpt mig pedobear dräkt har även ett linne jag har över som det står "i <3 little girls"

ska göra som personen ovanför sa.. smyga mig bakom på varenda jävla vimmelbild ska jag synas!
Citera
2012-10-29, 01:40
Bannlyst
Köp en mankini på Teknikmagasinet. Kostar inte så mycket och du kommer garanterat vara den roligaste i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in