• 1
  • 2
2012-10-16, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjjjacke
Röda

Håller med så, jag körde på det.. Tusen tack för hjälpen
Citera
2012-10-16, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjjjacke
Formerna eller legginsen*?

Haha formerna dom sitter på plats, där gäller det väl kanske mer att hålla dom tills november..
Citera
2012-10-16, 17:19
Medlem
Principals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blockljus
Härligt! Jo det fick bli dom, också less på svarta jeans, svart tröja, svart jacka, skor och så vidare.. Även om det är snyggt någongång, så inte varje dag. Men, de fanns i blått också, vilka va snyggast då?

De blå är jättefina de också. Jag brukar tycka blått är lite mer användbart till annat. Men det är ju jag det. Hade jag varit du hade jag fasen köpt båda. Fast det kanske inte är planen. Ibland blir jag avundsjuk på er tjejer - i detta fall då jag tycker det är det skönaste plagget. Men hur skulle det se ut om jag sprang runt i blommiga trikåer
Citera
2012-10-16, 17:29
Medlem
nej dom där var gräsliga usch, /Tjej
Citera
2012-10-16, 17:31
Medlem
Presentpappers avatar
Om du kan bära upp dem tror jag absolut det kan bli snyggt.
Citera
2012-10-16, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Principal
De blå är jättefina de också. Jag brukar tycka blått är lite mer användbart till annat. Men det är ju jag det. Hade jag varit du hade jag fasen köpt båda. Fast det kanske inte är planen. Ibland blir jag avundsjuk på er tjejer - i detta fall då jag tycker det är det skönaste plagget. Men hur skulle det se ut om jag sprang runt i blommiga trikåer

Haha, jag vet inte.. hade inte varit idealistiskt ute på stan kanske men, hemma hade min pojkvän fått sprungit omkring med blommiga trikåer hur mycket han ville.. Sålänge han fortfarande behöll sin manlighet haha.
Citera
2012-10-16, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blockljus
Haha formerna dom sitter på plats, där gäller det väl kanske mer att hålla dom tills november..
haha, då jävlar får du trycka i dig pizza om du ska lyckas bli av med dem på 2-3 veckor
Citera
2012-10-16, 17:36
Medlem
SoulStoneRiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oogh
Huvudsaken är ju ifall du tycker att dom är snygga, skit i vad andra tycker.

Jag personligen tyckte att mönstret såg ut som ett golvspill från ett polskt forskningslab.

Jag håller med. Gillar blommigt på tjejer men det där var, för att citera prinsen "lite all over the place"
Citera
2012-10-16, 17:51
Medlem
givemefives avatar
Big nono. Fan vad fula dom var.
Citera
2012-10-16, 17:54
Medlem
AndrewBernards avatar
Inga av de leggings jag har sett har jag gillat, dessa är inget undantag.
Tycker verkligen inte det är ett snyggt plagg.
Citera
2012-10-16, 17:58
Medlem
Nej, leggings är inte snyggt. Dom snyggaste är väll isf dom som heter Jeggings tror jag?

Leggings som ser ut som jeans. Annars är vanliga jeans snyggast

Mönstrade byxor är oftast riktigt fult.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här