2014-08-05, 13:41
Medlem
Librarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Msliten
Hur går det med hunden Ville och även hennes andra djur?
Och vem tar hand om honom. Vet inte men gick ett rykte om att Ville är omplacerad hos någon hundvakt igen men det kan ha varit en annan hund som liknade honom enligt denna källa.

Igen? Hon hämtade ju upp Ville iaf, men det skulle vara intressant om det var så att han återigen är omplacerad
Citera
2014-08-05, 14:56
Medlem
rottis82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Hur mår hon just nu då? Det har ju inte framkommit någonting alls nästan om det? Kommer hon bli helt återställd?

Krya på dig Nichole! Hoppas du blir bra som i fornstora dagar

Just nu mår hon rätt så bra men vissa dagar sämre. Kommer ta 1-2månader innan huvudvärken försvinner helt.

Men som det verkar just nu så kommer hon bli helt återställd

Man hade i alla fall önskat att hon kunde ha fått rörelsesvårigheter eller något!
Citera
2014-08-05, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rottis82
Just nu mår hon rätt så bra men vissa dagar sämre. Kommer ta 1-2månader innan huvudvärken försvinner helt.

Man hade i alla fall önskat att hon kunde ha fått rörelsesvårigheter eller något!

Du ha ingen bild på hur hon ser ut? Menar nu innan blödningen. Har hon förändrats nåt i utseendet? Har hon fb?
Citera
2014-08-05, 18:32
Bannlyst
Klassiker

http://www.tittaporr.com/video/24137...cker-lite-kiss
Citera
2014-08-05, 19:44
Citat:

Du önskar att hon skulle få "rörelsesvårigheter" ? Ändå förstod jag det som om du är en vän till Nichole?
Citera
2014-08-05, 21:01
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cirke
Du önskar att hon skulle få "rörelsesvårigheter" ? Ändå förstod jag det som om du är en vän till Nichole?

Cirke, har också reagerat på det. rottis82 påstår ju att han/hon är insatt i hennes problem men ändå vill han/hon henne ont. Så jag tycker att rottis82 ska förklara sig lite. Är rottis82 bara en vanlig skitsnackare om henne eller en nära vän till Nichole?

Oavsett vilket så ska man aldrig aldrig önska att någon ska fara illa när man är sjuk. Det visar bara att den som tycker så inte har alla fjädrarna hemma i hönshuset!
Citera
2014-08-06, 08:45
Medlem
Librarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Cirke, har också reagerat på det. rottis82 påstår ju att han/hon är insatt i hennes problem men ändå vill han/hon henne ont. Så jag tycker att rottis82 ska förklara sig lite. Är rottis82 bara en vanlig skitsnackare om henne eller en nära vän till Nichole?

Oavsett vilket så ska man aldrig aldrig önska att någon ska fara illa när man är sjuk. Det visar bara att den som tycker så inte har alla fjädrarna hemma i hönshuset!

...eller så visar det att Nichole skadat personen såpass att förlåtelse inte ligger högt upp på listan. Jag tycker också att det är lite tråkigt att hon verkar bli helt återställd, det förtjänar hon inte efter det hon gjort mot både människor och djur.
Citera
2014-08-06, 09:55
Medlem
JBernards avatar
Att önska att någon får bestående men är över gränsen för hyggligt uppträdande. Eftersom ni väljer att beblanda Er med henne är ni väl av samma skrot och korn antar jag?
Citera
2014-08-06, 09:57
Medlem
rottis82s avatar
Citat:

Bara för jag är vän med henne så betyder det inte att jag vill henne väl.
Såna som henne förtjänar inget lätt liv. Inte efter allt hon har gjort mot många!
Citera
2014-08-06, 10:33
Medlem
.
Citera
2014-08-06, 11:32
Citat:

Det är inte så att jag vill moralpredika ,
Har inte heller sagt så snälla saker om Nichole i denna tråden men tycker det är över gränsen att önska livet ur någon som man kallar sin vän.
Citera
2014-08-06, 11:34
Citat:
Bara för jag är vän med henne så betyder det inte att jag vill henne väl.
Såna som henne förtjänar inget lätt liv. Inte efter allt hon har gjort mot många!

Du får förstå att man blir nyfiken.
Kan du inte berätta vad hon har gjort dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in