2013-03-15, 09:35
Medlem
Lite roligt att fröken N inte själv kan förstå varför folk berättade om hennes horande för event-företaget hon jobbade för och att hon inte fattar att företaget inte ville ha kvar henne. När man vill ha ett ansikte utåt så vill man ju mest troligt inte ha ansiktet av en öppet prostituerad tjej. Sen tror jag att N snart kommer att försvinna bort och att folk slutar bry sig. Tråden här på flashback börjar dö av lite och hon får väldigt dålig respons på bloggen så med lite tur så slipper vi snart se så mycket mer av N!
Citera
2013-03-15, 15:38
Medlem
Littlepaw13s avatar
Bara sminkborstarna var ju en klar indikation på att hon tar lite väl lätt på sin personliga hygien.

Sen det här med hundarna är ju inget annat än en tragedi. Jag har i princip slutat läsa hennes blogg då det bara är ren misär kvar, men självklart tittar man in med ojämna mellanrum och att hon tror hon har kapacitet att hjälpa redan skadade hundar är enormt självbedrägeri från hennes håll.

Vad är hennes mål förutom"hjälpa hundar må bra" och hennes ambition? Tar hon ut lön? Vart får hon hundarna ifrån??

Citat:
Det finns ju normala hundmänniskor men så finns det också dom som är helt knäppa huvudet. Detta är ingen som vågar att ta fram just för att dom är så knäppa i kolan.
Exempel som mitt hundprojekt så har vissa hundmänniskor letat fram saker i mitt privat liv så som fb tråden, mina skulder, mina ex, mina realtioner till min familj m.m.
Det är ju bara för knäpp! Inte fan går man och luskar i en persons privatliv som driver ett omplaceringshem för hundar? Typ besatthet kallar jag de för .

Normala hundmänniskor sitter inte och diskutera en persons privatliv som driver en verksamhet för hundar.

Eller dom här galna hundmänniskorna som slår sina hundar när dom Inte vinner utställningarna. Ja det finns en massa att berätta om galna hundmänniskor.
När man har jobbat på hundkennel och Hunddagis får man veta en massa saker. Gud haha knäpp !

Förstår hon inte att historien påverkar nu- och framtiden?
Senast redigerad av Littlepaw13 2013-03-15 kl. 15:40.
Citera
2013-03-15, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeavymetalBertil
Fy fan vad vidrigt. Är det bajs hon försöker dölja tro? Och vad är det för små bruna fläckar på sängen?
Eftersom det "bara runnit" här i veckan så får vi väl anta att det är mensfläckar.

Jag har hållit mig borta från den här tråden för att inte föda Nicholes ego varken som "fan" eller "hatare", då jag inte är något av det, men den här "hund organstationen"...
En sak har jag förstått, och det är att Nichole är en projektets människa. Hon är en liten virvelvind och jag är helt övertygad om att hon skulle kunna flytta på berg bara hon ville det, faktiskt. Tiden mellan tanke och handling var dock ungefär en natt, hänger hon ens med i sitt eget tempo och inser hon att hon helt impulsivt tagit på sig ett jätteansvar?
Då tänker jag inte bara på den här Ovtjarka-blandingen som tydligen bara lider av lite "separationsångest" (men hon borde väl förstå att om hon tänker ta sitt ansvar fullt ut och inte sjappa när det blir jobbigt och intresset svalnar, så kommer Ovtjarkan vara hundvärldens Svartenbrandt och Nichole Kumlabunkern. Han kommer komma och gå i det här jourhemmet.)

Oh well, då Nichole säkert är här inne flera gånger om dagen får jag passa på att gratulera till lägenheten. Hoppas du använder den där viljestyrkan du har till att fortsätta styra upp ditt liv nu, du har ju kommit en bit på vägen.
Citera
2013-03-15, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridCarlsson
Eftersom det "bara runnit" här i veckan så får vi väl anta att det är mensfläckar.

Jag har hållit mig borta från den här tråden för att inte föda Nicholes ego varken som "fan" eller "hatare", då jag inte är något av det, men den här "hund organstationen"...
En sak har jag förstått, och det är att Nichole är en projektets människa. Hon är en liten virvelvind och jag är helt övertygad om att hon skulle kunna flytta på berg bara hon ville det, faktiskt. Tiden mellan tanke och handling var dock ungefär en natt, hänger hon ens med i sitt eget tempo och inser hon att hon helt impulsivt tagit på sig ett jätteansvar?
Då tänker jag inte bara på den här Ovtjarka-blandingen som tydligen bara lider av lite "separationsångest" (men hon borde väl förstå att om hon tänker ta sitt ansvar fullt ut och inte sjappa när det blir jobbigt och intresset svalnar, så kommer Ovtjarkan vara hundvärldens Svartenbrandt och Nichole Kumlabunkern. Han kommer komma och gå i det här jourhemmet.)

Oh well, då Nichole säkert är här inne flera gånger om dagen får jag passa på att gratulera till lägenheten. Hoppas du använder den där viljestyrkan du har till att fortsätta styra upp ditt liv nu, du har ju kommit en bit på vägen.
Ingrid är en manlig torsk.... Visst "sköter" hon sig nu, fått lägenhet och massa annat, Men lovar det är en cover så hon kan börja hora igen
Citera
2013-03-15, 18:59
Medlem
Kan hon inte ta av sig sin jävla offerkofta någon gång?
Det är alltid synd om Nichole, hon är så utsatt blablabla NEJ!

& "jobbat" på hundkennel, ingen uppfödare har det som yrke för det går inte att leva på, sluta tro att du är en jävla hundmänniska. Du kan fan ingenting vilket du bevisar ju mer du uttalar dig om din såkallade organisation.
Citera
2013-03-15, 19:05
Medlem
Kan ingen hitta hennes nya hyresvärld som lär råka lika illa ut som de tidigare?
Citera
2013-03-15, 20:37
Nichole Lagercrantz
för 3 timmar sedan*·*
Nej vad pinsamt! skulle skicka en nakenbild till min kille så skickar jag till en person som jag inte vet vem de är..^^ Gah haha hoppas de inte är någon nära^^ eller nån i familjen
Gilla*·*Kommentera
17 personer gillar detta.
Viktor Fasth
Haha, tack Nichole, undrade just varför ;-)
Redigerad*·*Gilla*·*3*·*för 3 timmar sedan
Erik Andersson
HAHAHA!
Gilla*·*för 3 timmar sedan
Nichole Lagercrantz
Hahaha you wish
Gilla*·*1*·*för 3 timmar sedan
Erik Andersson
I wish!
Jessica Johansson
Hahaha
Magnus Ekvall
Haha ja det var ju fina bilder så det sitter nog någon glad person där ute nu. :P
Gilla*·*2*·*för 3 timmar sedan
Johan Hotten Bergqvist
tänk om du skickade till någon som har en avundsjuk flickvän som ser bilden....hur ska man kunna förklara bort det...
Redigerad*·*Gilla*·*1*·*för 3 timmar sedan
Tove Ulrica Eva Carlsson
Hahaha!
Mikael Kämpe
fan jag fick den..haha
Nichole Lagercrantz
ne fy fan haha nu vet jag vem det är.. det är min handledare på arbetsförmedlingen.. HAHAH FY FAN!!
Gilla*·*5*·*för 3 timmar sedan
Erik Andersson
HAHHAHAHA, inte den bästa att skicka till! Är det en kille eller tjej?
Johan Hotten Bergqvist
ajdå, illa om hans fru/flickvän tar upp telefonen å ser mms'et
Nichole Lagercrantz
Fy..jag tror ja dööör! Det är en kvinna i 45års åldern
Gilla*·*3*·*för 3 timmar sedan
Kim Sandström
han blev nog glad haha
Kim Sandström
haha ofta de va en tjej?
Johan Sköld
hhhaaa så nice
Erik Andersson
Så sjukt kul! Var det grova bilder då eller lite oskyldiga?
Jörgen Olsson
Lite skämmigt att göra det. Kram..
Gilla*·*för 2 timmar sedan
Mina Lundström
Har du tur så tar hon det bra och hjälper dig lite extra
Gilla*·*2*·*för 2 timmar sedan
Eveline Stjärna Volle
HAHAHAAHAH åh, jag skrattar så jag får ont i magen
Gilla*·*4*·*för 2 timmar sedan
Henrik Holmberg
Hahaha :-D
Gilla*·*För en timme sedan
Citera
2013-03-15, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cirke
Nichole Lagercrantz
för 3 timmar sedan*·*
Nej vad pinsamt! skulle skicka en nakenbild till min kille så skickar jag till en person som jag inte vet vem de är..^^ Gah haha hoppas de inte är någon nära^^ eller nån i familjen
Gilla*·*Kommentera
17 personer gillar detta.
Viktor Fasth
Haha, tack Nichole, undrade just varför ;-)
Redigerad*·*Gilla*·*3*·*för 3 timmar sedan
Erik Andersson
HAHAHA!
Nichole Lagercrantz
Hahaha you wish
Erik Andersson
I wish!
Jessica Johansson
Hahaha
Magnus Ekvall
Haha ja det var ju fina bilder så det sitter nog någon glad person där ute nu. :P
Gilla*·*2*·*för 3 timmar sedan
Johan Hotten Bergqvist
tänk om du skickade till någon som har en avundsjuk flickvän som ser bilden....hur ska man kunna förklara bort det...
Redigerad*·*Gilla*·*1*·*för 3 timmar sedan
Tove Ulrica Eva Carlsson
Hahaha!
Mikael Kämpe
fan jag fick den..haha
Nichole Lagercrantz
ne fy fan haha nu vet jag vem det är.. det är min handledare på arbetsförmedlingen.. HAHAH FY FAN!!
Gilla*·*5*·*för 3 timmar sedan
Erik Andersson
HAHHAHAHA, inte den bästa att skicka till! Är det en kille eller tjej?
Johan Hotten Bergqvist
ajdå, illa om hans fru/flickvän tar upp telefonen å ser mms'et
Nichole Lagercrantz
Fy..jag tror ja dööör! Det är en kvinna i 45års åldern
Gilla*·*3*·*för 3 timmar sedan
Kim Sandström
han blev nog glad haha
Kim Sandström
haha ofta de va en tjej?
Johan Sköld
hhhaaa så nice
Erik Andersson
Så sjukt kul! Var det grova bilder då eller lite oskyldiga?
Jörgen Olsson
Lite skämmigt att göra det. Kram..
Gilla*·*för 2 timmar sedan
Mina Lundström
Har du tur så tar hon det bra och hjälper dig lite extra
Gilla*·*2*·*för 2 timmar sedan
Eveline Stjärna Volle
HAHAHAAHAH åh, jag skrattar så jag får ont i magen
Gilla*·*4*·*för 2 timmar sedan
Henrik Holmberg
Hahaha :-D
Gilla*·*För en timme sedan

Vem fan har inte sett hennes köttbit mellan benen ? eller henne badbollar?
Citera
2013-03-15, 21:43
Medlem
Nu efter 25 års tid har hon insett att blondt hår är "fjortis!" http://finest.se/userBlog/entry.php?...3&beid=2383578
personligen så tycker jag att har man slitet buskigt hår och skabbigt löshår till är fjortisaktigt men vad säger ni när ni ser denna bild då: http://finest.se/userBlog/entry.php?...3&beid=2383105
Putar med brösten och plutar med sina läppar, det kan jag kalla fjortis..
Citera
2013-03-15, 21:47
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie2000
Vem fan har inte sett hennes köttbit mellan benen ? eller henne badbollar?
Haha! De är ju ganska så svårt att undvika dem
Citera
2013-03-16, 02:07
Medlem
Korsbarspajs avatar
"Lustigt att mAn går ut trots min mage är Knas men typ magkatarr då ja får halsbränna så fort ja äter nåt. Men vet ni öl är jätte bra om man har mycke magsyra i magen, det liksom lugnar magen.min mamma tipsade mig om det och hon är ju sjuksköterska."

Men hallå? Var inte teatern över? Så jävla dum kan hon ju inte vara som tror att det är bra att dricka alkohol med magkatarr. Jag hade det själv en gång, kunde fan inte ens gå och fick åka in på akuten. Det är nog bara sura uppstötningar hon har. Innan det blev så illa att jag blev tvungen att åka in på sjukhuset så var mat det enda som hjälpte från den fruktansvärt brännande känslan.
Citera
2013-03-16, 02:23
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cirke
Haha! De är ju ganska så svårt att undvika dem

Nej, ni småpojkar, nu får ni ge er!
Ni gömmer er bakom era nick med nätmobbing! Sluta med det för det är faktiskt rätt så många tjejer som har stora blygdläppar, inget fel i det! Men när ni har kommit ur puberteten och träffat några tjejer och haft sex med dem så kommer ni att upptäcka att en tjejs mus är skön oavsett hur hon ser ut där mellan benen.

Cirke, hur ser din mamma ut mellan benen, har du tänkt på det?

Charlie2000; Vet dina föräldrar om vad du skriver här?

Nej lägg av med mobbningen, verkligheten kanske kommer ifatt oss.

Sen hur den här tjejen beter sig och uppför sig här på nätet är ju pinsamt men det är en annan sak.

Men sluta med nätmobbningen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in