Min tivo kom igår, beställde onsdag förra veckan. Även jag hade föranmält. Comhem hade ringt mig i nästan 2 veckor men trodde att de va telefonförsäljare. Kollade upp numret tillslut dock

.
Har inte haft några problem alls. Allting gick enkelt att koppla in, hade alla kanaler och allt sånt. Väldigt roligt att leka med funktionerna. Att kunna pausa live tv och vanliga program är ju jävligt guld faktiskt, gillar det skarpt. Aldrig mer att vänta på reklam för att ta en cigg eller pissa! I önskelistan prövade jag att skriva in mitt fotbollslag jag hejar på, återstår att se om den är så duktig att den spelar in rätt matcher därefter. Men har satt inspelning på många program redan.
Eller jo, ett problem har uppstått. Vi fick ju _alla_ kanaler gratis nu i början och min sambo hittade kanal 68... Fashion tv. Hon har suttit klistrad sen dess, så det blir inte så himla mycket tv för mig än så länge. Men vad spelar det för roll? Allt finns ju där sen, inspelat.
edit: många säger att man kan ladda ner serier och sånt, men jag tycker om min soffa. Jag är en tv kille. Roligt att sitta och bläddra och hitta nått nytt också, som bara dyker upp sådär oväntat. Hoppas att tivo tipsen funkar bra också. Har suttit och gjort tummen upp eller ner på många program och filmer.