2013-05-19, 23:26
Medlem
blidicsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orcaboy
Vad gör Peder nuförtiden?

Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
Vad är det för diagnos killen har?
Dyslexi känns inte så avlägset.

Lätt att dra slutsatser utöver bilder och trådar. Känner inte honom alls men är otroligt trevlig och går att prata med på krogen.
Citera
2013-10-06, 12:01
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Femrik
Han vart utsedd till svensk mästare i partying redan i första inlägget för åtta år sedan. Hur pallar karln? ( Eller börjar han bli sliten? )
Jag undrar också hur fan snubben pallar. Har honom som vän på facebook och har skriver minst tre gånger i veckan om utgång på sin vanliga runda; "woken amba whit oxid sen whiteroom all in ikväll nu kör vi moster diggare tycker jag".
Tippar på att han har dragit på sig ett hyfsat alkoholberoende, men det gör väl honom inget som har råd att gå på stureplan varje dag om han så skulle vilja utan att jobba en gnutta för det. Då gör det nog inte så mycket om man lever några år kortare heller.
Citera
2013-11-06, 01:21
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Jag undrar också hur fan snubben pallar. Har honom som vän på facebook och har skriver minst tre gånger i veckan om utgång på sin vanliga runda; "woken amba whit oxid sen whiteroom all in ikväll nu kör vi moster diggare tycker jag".
Tippar på att han har dragit på sig ett hyfsat alkoholberoende, men det gör väl honom inget som har råd att gå på stureplan varje dag om han så skulle vilja utan att jobba en gnutta för det. Då gör det nog inte så mycket om man lever några år kortare heller.
Så värst alkoholberoende vet jag inte. Han var utan alkohol i 9 veckor nyligen.
Citera
2013-11-15, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Så värst alkoholberoende vet jag inte. Han var utan alkohol i 9 veckor nyligen.
Har han gått och blivit periodare?
Citera
2013-11-15, 18:13
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Har han gått och blivit periodare?
Visst kan det vara så. Han var nog lite törstig under uppehållsperioden men han klarar åtminstone att hålla upp.
Citera
2013-11-15, 20:08
Medlem
curvaNs avatar
Enda gången jag sett slisket är när han står och håller om små brudar på wokhouse
Citera
2013-11-15, 20:54
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curvaN
Enda gången jag sett slisket är när han står och håller om små brudar på wokhouse
Varför klassar du ner honom på det viset? Han har inga onda avsikter, han vill bara festa och ha skoj.
Citera
2013-11-15, 21:22
Medlem
Stackars "Greven"

http://www.alltomstockholm.se/klubbkonsert/article4084848.aos
Citera
2013-11-16, 05:57
Medlem
chrizybwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av method
Stackars "Greven"

http://www.alltomstockholm.se/klubbkonsert/article4084848.aos

För något år sedan träffade jag på honom ute och han berättade att han höll på att deffa så någon alkohol var det ingen fråga om....
Det var humor på hög nivå, fast han verkade tycka att deffen gick bra och att han var skit snygg....
Citera
2013-11-16, 06:14
Bannlyst
vem är han, varför så mycket fokus killen?
Citera
2013-11-16, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
Vad är det för diagnos killen har?

Pigritia (latin) dvs. Lathet.
Citera
2013-11-16, 16:24
Medlem
StrainHunter021s avatar
Jag måste fan skriva nu!

Jag hänger inte värst mkt på varken Flashback eller andra "forum" o läser/skriver, men att efter ha för första gången på typ 2 veckor surfat in på AB o sen utan någonsom helst anledning igentligen då ja inte ens bor i Sthlm eller e vidare "överklass", gått in o läst om "Nya Laroy" så såg ja namnet o nån bild på denna Peder och blev fan lite nyfiken på vem den filuren var, googlade honom och hittade den här tråden, nu har ja läst både Wiki och varenda inlägg i den här tråden o jag kan erkänna att jag kommer att göra detta betydligt oftare då jag fan inte har garvat såhär mkt och dessutom HÖGT, ensam hemma i min lägenhet på väldigt länge!! Sjukt underhållande tråd om en helt obetydlig snubbe som blir så stört komisk o underhållande! Detta borde ges ut i "pocket-format" eller så borde någon med insyn skriva en bok om honom...Jag skulle definitivt köpa den o läsa iaf

Snälla skriv mer....Har aldrig varit så kul att gotta sig på någon annans bekostnad som i detta fall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in