2009-08-06, 18:11
  #889
Medlem
bongiovis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exitlude
Ska bruden i turkosa linnet föreställa en brat? Jag tycker snarare hon ser ut som ett billigt förortsluder.


Hon var med i en dokusåpa om jag inte minns helt fel....
B-kändis...... på den tiden, det var ett tag sen
Citera
2009-08-06, 18:30
  #890
Medlem
pettssonkattens avatar
Skön själv distans, Greven lagar Pasta:
http://www.youtube.com/watch?v=C9zZYxffdlc&feature=channel_page
Citera
2009-08-06, 18:36
  #891
Medlem
pettssonkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongiovi
Hon var med i en dokusåpa om jag inte minns helt fel....
B-kändis...... på den tiden, det var ett tag sen

Borde ju kunnat utvecklats positivt

Vad heter hon?
Citera
2009-08-06, 19:30
  #892
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettssonkatten
Borde ju kunnat utvecklats positivt

Vad heter hon?

Tror hon heter Heidi. Vet att hon var med i svenska bachelor. Sen tror jag även att hon var med i big brother ett litet tag.
Citera
2009-08-06, 20:31
  #893
Medlem
pettssonkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Tror hon heter Heidi. Vet att hon var med i svenska bachelor. Sen tror jag även att hon var med i big brother ett litet tag.

http://www.stureplan.se/frame.php?main=/articles/329/&session=1

Heidi Ershult. Här är ett gäng bilder där hon poserar med ett antal riktigt trötta Stureplans människor som köks nasaren Peter Lennartsson
Citera
2009-08-06, 22:17
  #894
Medlem
Exitludes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Tror hon heter Heidi. Vet att hon var med i svenska bachelor. Sen tror jag även att hon var med i big brother ett litet tag.

Hon ser ju verkligen ut att sjunga på sista versen om man säger så, hon äcklar mig.

Jag vill rekommendera er som har Facebook att lägga till Peder som vän, hans logginlägg är mycket komiska. Han går under namnen "Peder Foggy" och "Peder Fogstrand"
__________________
Senast redigerad av Exitlude 2009-08-06 kl. 22:27.
Citera
2009-08-06, 23:32
  #895
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Tror hon heter Heidi. Vet att hon var med i svenska bachelor. Sen tror jag även att hon var med i big brother ett litet tag.

heidi ja. klär gärna av sig inför kameran, uppenbarligen. lite trivia är att marlen från samma big brother-år sitter i randig bikini bakom.

http://i30.tinypic.com/2ppg3v8.jpg
Citera
2009-08-06, 23:52
  #896
Medlem
GylleneDrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exitlude
Jag vill rekommendera er som har Facebook att lägga till Peder som vän, hans logginlägg är mycket komiska. Han går under namnen "Peder Foggy" och "Peder Fogstrand"
Han har redan 1.022 vänner, han reder sig nog utan FB:arna! Lyteskomik är så där lagom kul.
Citera
2010-01-19, 23:11
  #897
Medlem
givves avatar
Det roligaste med den här tråden är ju alla kroniska mytomaner som hävdar att hänger i dom "Riktiga överklasskretsarna". Jag tycker fan synd om er, vilka bekräftelsebehov ni har, ni kan ju fan inte må bra.

Vad beträffar Fogstrand, av de bilder att bedöma samt alla gånger man sett honom ute, så verkar han ha max 3-4 skjortor att välja på. Sen borde han ta och göra samhället en tjänst och en gång för alla bränna den där jävla halsduken.
Citera
2010-01-21, 02:21
  #898
Medlem
Satan’s Skulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givve
Det roligaste med den här tråden är ju alla kroniska mytomaner som hävdar att hänger i dom "Riktiga överklasskretsarna".
Gör Peder det förresten? Jag har träffat honom flera gånger, men bara på Patricia.
__________________
Senast redigerad av Satan’s Skull 2010-01-21 kl. 02:24.
Citera
2010-01-21, 09:47
  #899
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satan’s Skull
Gör Peder det förresten? Jag har träffat honom flera gånger, men bara på Patricia.

Bögpråmen ....
Citera
2010-01-21, 13:48
  #900
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneDraken
Han har redan 1.022 vänner, han reder sig nog utan FB:arna! Lyteskomik är så där lagom kul.

Sjalv har jag nog fatt omvardera honom. Grabben har humor och sjalvdistans. Gar runt och ar glad och ar inte dryg mot nagon. Harmlos i varsta fall inte sant? Grabben har fatt lite taskiga kort av dealern...men spelar dem bra for att parafrasera en massa filmer....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in