2006-11-28, 18:27
Medlem
Pellles avatar
Folk som parkerar på handikapp platser utan att de är handikappade eller hämtar / lämnar handikappad person borde slås i bojor och få löpa gatlopp !!!
Väldigt vanligt att idioterna på Östermalm har stulna / köpta tillstånd och säger att de ska precis hämta gamla moster eller så...

Fy Fan
Citera
2006-11-28, 18:28
Medlem
Pellles avatar
Å vem tusan trodde att mongot hade körkort ?
Eller har han det... ???
Citera
2006-12-04, 21:18
Medlem
http://www.stureplan.se/articles/3943/

Se där ja... nu har han gjort premiär som skyltdocka också.
Citera
2006-12-04, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strumpie
http://www.stureplan.se/articles/3943/

Se där ja... nu har han gjort premiär som skyltdocka också.

Tvättar han den där halsduken nån gång? Jag har sett den runt hans feta hals lika länge som jag sett bilder på honom... Och det är ett par år.
Citera
2006-12-04, 23:20
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wheeler dealer
Jag såg honom i somras när han parkerade sin bil...
som iochförsig inte var reggad i hans namn...
på en parkeringsplats för handikappade.

Säga vad man vill om snubben, men rörelsehindrad är han iallafall inte.

Om någon är intresserad av ett foto från tillfället så kan ni klicka här:

http://img223.imageshack.us/img223/6642/pederfogstrandmt0.jpg

Stenhårt inlägg, vi lyfter på hatten.

:character56:

- F.G
Citera
2006-12-05, 11:10
Medlem
wilt99s avatar
Har ni inte kollat "grevens" blogg på sajten glife. Oredigerad humor mina vänner.

"Hej på er !!!!
vi var och firrade en kompis som fylde år...... så mysigt och trevligt... vi åt middag föst sen gick vi vidare.... det bläv en grum stämning.... helg galen om jag få säga.... med mycket sprit och damer... som är aldrig fel. Det är ju kul att gå ut i sthlms nattliv för att man känner så många..... det va helt galet på laoy..........som var grumt.. för att det är altid så sötta tjejer där så man dör ...... sen går man ju till whitroom som är krudan för kvällen.......... där möter man en Jakop och en Oskar som är s¨trevliga varje gång....... män kön är helt galen man åker som en ål.... fram och bakåt............. Där träffar man så mtcket brudar som man vet inte vilcket ben man ska stå på....... man få en och anna pussss av tjej så kul så....... ...... vi ses greven....... "
Citera
2006-12-05, 11:48
Medlem
Heaven/Hells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilt99
Har ni inte kollat "grevens" blogg på sajten glife. Oredigerad humor mina vänner.

"Hej på er !!!!
vi var och firrade en kompis som fylde år...... så mysigt och trevligt... vi åt middag föst sen gick vi vidare.... det bläv en grum stämning.... helg galen om jag få säga.... med mycket sprit och damer... som är aldrig fel. Det är ju kul att gå ut i sthlms nattliv för att man känner så många..... det va helt galet på laoy..........som var grumt.. för att det är altid så sötta tjejer där så man dör ...... sen går man ju till whitroom som är krudan för kvällen.......... där möter man en Jakop och en Oskar som är s¨trevliga varje gång....... män kön är helt galen man åker som en ål.... fram och bakåt............. Där träffar man så mtcket brudar som man vet inte vilcket ben man ska stå på....... man få en och anna pussss av tjej så kul så....... ...... vi ses greven....... "

Är du seriös? Har aldrig vart med om värre, om man bortser från de skrifter som lämnas in i lågstadiet då man tex berättar vad man gjorde på lördagen.

Har han ens grundskolekompetens?
Citera
2006-12-05, 11:54
Medlem
wilt99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven/Hell
Är du seriös?

Ja helt seriöst och det är skrivet på dagtid så ingen fylla är inblandad
I think he is a bit retard maybe yes.
Citera
2006-12-09, 17:44
Medlem
Något nytt rörande denna lilla "stålman"?
Citera
2006-12-09, 17:49
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilt99
Ja helt seriöst och det är skrivet på dagtid så ingen fylla är inblandad
I think he is a bit retard maybe yes.

Super inte folk på dagtid längre?
Citera
2006-12-09, 18:46
Medlem
Koolaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven/Hell
Är du seriös? Har aldrig vart med om värre, om man bortser från de skrifter som lämnas in i lågstadiet då man tex berättar vad man gjorde på lördagen.

Har han ens grundskolekompetens?

Du behöver nog(eller inte ....) titta in på Doping forumet ................

Mycket där slår detta med hästlängder. Finns poster som man inte ens begriper pga språket, eller brist på.
Citera
2006-12-10, 10:21
Medlem
Och vad är nu detta.

http://www.stureplan.se/articles/3976/images/article_image_ff865c51a257de63.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in