2006-11-07, 15:47
Medlem
Min bild av honom nu blev änmer tragisk... Han verkar ju tro på bilden av sig själv

Citat:
Ursprungligen postat av smooth
Vilken rutten lägenhet.

Jodu..
Citera
2006-11-07, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smooth
Vilken rutten lägenhet.

Ser ju ut som vilken standard trea i Tensta som helst...
Är killen på riktigt?? Skönt lefffpande han har också
Citera
2006-11-07, 16:18
Medlem
Grantzs avatar
Det är något allvarligt fel på den killen.
Citera
2006-11-07, 16:33
Medlem
Vet inte om man ska tycka synd om eller skratta åt honom, han verkar inte ha alla pommes frites på tallriken om man säger så.
Citera
2006-11-07, 18:06
Medlem
Bejlikens avatar
Slutsatsen är alltså att "Greven" är en 1,60 skojare som hänger på Stureplan, spännande......
Citera
2006-11-07, 19:48
Medlem
Fula Gubbens avatar
Greven är kult, han är kung.

- F.G
Citera
2006-11-07, 20:32
Medlem
siwsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schackpjäsen
Min bild av honom nu blev änmer tragisk... Han verkar ju tro på bilden av sig själv

Så sant som det var sagt! Tragedi sa Bill. Just det sa Bull.

Jag får en känsla av att han lever sitt liv genom andra, det vill säga "Jet-settarna" på Stureplan. Han verkar dock ha blivit mindre frekvent på mingelbilderna på www.stureplan.se. Kanske är det i grevens tid?

Lägenheten speglar människan Peder. Jag såg honom (var väl ett år sedan) i något TV3-program som handlade om brats. Han försvarade brats och livet kring Stureplan med näbbar och klor. Hans påklistrade aristokratiska stil hade en minst sagt underlig framtoning. Han hade också mycket svårt att förklara vad han hade för sig utanför Stureplan. Vem är han? Är han en vanlig överviktig man med enkel bakgrund eller är han en (lika överviktig) Östermalms/Lidingö-människa med rika föräldrar? ...för han jobbar väl inte? Har för mig att han sa i programmet att han brukade få pengar av pappa ("månadspeng" som han uttryckte det).
Citera
2006-11-07, 21:10
Medlem
Vilken skitlägenhet. Jag trodde han hade cash. Var bor han nånstans?
Citera
2006-11-07, 22:36
Medlem
chromacors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroko
Han är mantalsskriven på Banérgatan på Östermalm.

Läget är A och O för brats, så länge det är på Östermalm så spelar det inte så stor roll att lägenheten är lika kul som en sliten 60-talshyrestvåa i valfri mellanstor bruksort.
Citera
2006-11-07, 22:49
Medlem
Men balkongen han står och vinkar ifrån på slutet av filmen kan inte vara på banergatan. Vad är det för hög byggnad som skymtar i bakgrunden?
Citera
2006-11-07, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kroko

Folk träffas ute så lgh betyder inte så mycket. Det räcker med en dörrskylt. Vad som finns bakom bryr sig ingen om. Adressen som sådan är det som gäller.
Citera
2006-11-07, 23:13
Medlem
Arne Bajses avatar
Liten fet knubbis med mongovibbar blir superkändis utan att varit med i en enda dokusåpa. Gillar uttrycket "Alltid trevligt"

Lever han bara på sina små "tillskott" ....studerar han? eller har han startat egen firma nu igen?

Citat:
Ursprungligen postat av D-Fens
Men balkongen han står och vinkar ifrån på slutet av filmen kan inte vara på banergatan. Vad är det för hög byggnad som skymtar i bakgrunden?

precis, det ser ut som en större trafikled.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in