2005-09-09, 20:13
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Beror helt på tjejen, eller hur?

/CW

WORD!
Citera
2005-09-09, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Beror helt på tjejen, eller hur?

/CW

Ja, vad vet jag egentligen. Här sitter jag och pimplar lådvin i min ensamhet en fredagkväll så jag ligger nog fan inte långt över Greven på någon skala egentligen.
Citera
2005-09-10, 01:07
Medlem
Boris The Blades avatar
Trött jag är på den här tråden. Skvallerkärringar som fantiserar om en fet norrman....
Citera
2005-09-12, 09:59
Medlem
Stämmer det att han drar runt sitt festande på typ A-kassa och vad pappa ger honom? Alltså ingen förmögenhet att tala om. Vet att han tex på Cafe Opera bara kan gå in i baren och ta vad han vill, vilket kan vara ekonomiskt.
Citera
2005-09-12, 10:03
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orcaboy
Stämmer det att han drar runt sitt festande på typ A-kassa och vad pappa ger honom? Alltså ingen förmögenhet att tala om. Vet att han tex på Cafe Opera bara kan gå in i baren och ta vad han vill, vilket kan vara ekonomiskt.

Typ. A-kassa är väl att ta i, men killen är ingen miljonär.

/CW
Citera
2005-09-12, 15:33
Medlem
mchammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boris The Blade
Trött jag är på den här tråden. Skvallerkärringar som fantiserar om en fet norrman....
Håller med! Är det inte dags för papperskorg eller evighetsdiskussioner?
Eller åtminstone skvallerforumet?
Citera
2005-09-14, 11:57
Bannlyst
lite skvaller...

...kommer inte ihåg detaljerna exakt med typ så här...

Statoil hade fått ett samtal från typ socialen som skulle skicka en person på arbetsträning/praktik/vet inte vad det kallas....och det är min polare som ska ta hand om offret...min polare blir helt chockat när det visar dig att offret är det mytomspunne....Peder "greven" Fogstrand.....Polarn sa att han var precis som ett vuxet mongo...kan ju dock ha varit för att han inte ville jobba där ngt mer....vilket han självklart inte fick....skumt i alla fall....

Detta var mellan 1 till 2 år sen...kan ringa honom och få det återberätta i mer detalj vid kritiska röster...peace
Citera
2005-09-14, 22:02
Medlem
Boris The Blades avatar
Var finns moderatorer när man behöver dom...
Citera
2005-09-16, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fadde
...kommer inte ihåg detaljerna exakt med typ så här...

Statoil hade fått ett samtal från typ socialen som skulle skicka en person på arbetsträning/praktik/vet inte vad det kallas....och det är min polare som ska ta hand om offret...min polare blir helt chockat när det visar dig att offret är det mytomspunne....Peder "greven" Fogstrand.....Polarn sa att han var precis som ett vuxet mongo...kan ju dock ha varit för att han inte ville jobba där ngt mer....vilket han självklart inte fick....skumt i alla fall....

Detta var mellan 1 till 2 år sen...kan ringa honom och få det återberätta i mer detalj vid kritiska röster...peace

Hehe hade ju isåfall blivit Statoils egen Michelin-gubbe.
Seriöst så borde det väl vara dax för grabben att flytta hemifrån och skaffa sig ett jobb, han är ju ändå 30 år.
Citera
2005-09-16, 12:20
Medlem
InkoPinkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boris The Blade
Var finns moderatorer när man behöver dom...

Hej Peder.

Varför denna iver att låsa tråden eller flytta den? Jag och säkerligen flera med mig tycker att det här är en roande tråd! Om du inte gillar den behöver du ju inte läsa vad som skrivs om dig!
Citera
2005-09-16, 13:54
Medlem
Boris The Blades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkoPinko
Hej Peder.

Varför denna iver att låsa tråden eller flytta den? Jag och säkerligen flera med mig tycker att det här är en roande tråd! Om du inte gillar den behöver du ju inte läsa vad som skrivs om dig!

De är ju bara lögn o förtal!!! Läs min blogg om ni vill veta sanningen om mig
Citera
2005-09-17, 10:20
Bannlyst
Jag såg "Greven" nyligen, inte för att jag har något emot denne, men jag måste tillstyrka att den mannens klädsmak är bland det fulaste jag sett.
Han såg helt enkelt inte klok ut.

Han hade Manchesterkavaj, Cargo-byxor tror jag det heter ni vet såna med fickor vid knäna. Ljusblå skjorta med för långa ärmar såg det ut som? Och observera; "tofflor" på fötterna!!!

Ja, ni kan ju föreställa er själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in