Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-10-15, 13:47
Bannlyst
Jag kommer ihåg att jag en gång använde ett program som heter "DarkComet" på min Windows. För er som inte vet vad det är, kan jag förklara lite snabbt. Det är ett program du kan göra några inställningar sedan får du en bat-fil som du skickar till någon. När den du skickar det till klickar på den försvinner den sig och lägger sig i System32 vilket någon aldrig skulle leta i. Nu undrar jag ifall det är någon som vet ifall det finns något liknande program som man kan använda till Mac. Jag har inte tänk och använda den till att förstöra eller använda den till något ont syfte. Det är så att jag ska skojja till det lite med min polare bara sedan ta bort det. Skulle vara jätte tacksam för hjälpsamma svar.
Citera
2012-10-15, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TMKozzy
Jag kommer ihåg att jag en gång använde ett program som heter "DarkComet" på min Windows. För er som inte vet vad det är, kan jag förklara lite snabbt. Det är ett program du kan göra några inställningar sedan får du en bat-fil som du skickar till någon. När den du skickar det till klickar på den försvinner den sig och lägger sig i System32 vilket någon aldrig skulle leta i. Nu undrar jag ifall det är någon som vet ifall det finns något liknande program som man kan använda till Mac. Jag har inte tänk och använda den till att förstöra eller använda den till något ont syfte. Det är så att jag ska skojja till det lite med min polare bara sedan ta bort det. Skulle vara jätte tacksam för hjälpsamma svar.

mac vet jag inte om de funkar, men lliknande program finns bifrost, prorat har du också
Citera
2012-10-15, 14:10
Bannlyst
Funkar ingen av dom till Mac?
Citera
2012-10-15, 14:12
Medlem
torrenttobbes avatar
du vill alltså ha en liknande lösning till os x som .bat är i windows?
När jag höll på att dumma mig med .bat så skrev jag allting själv iaf.
Tror inte det finns något liknande till OS X, en sån ändring skulle nog kräva adminpass
Citera
2012-10-15, 14:33
Bannlyst
Finns det inte någon lätt keylogger till mac då? Typ något man bara pluggar in med usb eller något, som liknar en bat fil? Som skickar all logg till en i mail eller något liknande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in