• 3
  • 4
2012-10-14, 22:26
Medlem
känns som att du varken har kontakterna eller förmågan att tjäna några större pengar på narkotika när du frågar på flashback....
Citera
2012-10-14, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Låter som att du har en plan då. Förstår i så fall inte meningen med tråden.

Research chemicals, dvs nya droger som inte hunnit bli olagliga. Kolla bland drogapoteken här på forumet så hittar du.

ja jag har en plan fast behöver lite mer cash för kunna verkställa den, okej ska kolla runt!
Citera
2012-10-14, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knippa
känns som att du varken har kontakterna eller förmågan att tjäna några större pengar på narkotika när du frågar på flashback....

haha nä jag har inte kontakter som jag precis flyttat ifrån malmö så känner ingen här och behöver fixa pengar så jag kan sätta över till en kompis konto så kan kan sticka över till chris och hämta till mig, och jag har sålt weed i 4 år förut, de det lättaste du kan göra, det svåra är få ihop pengar till köpa in
Citera
2012-10-16, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilovemyweed
haha nä jag har inte kontakter som jag precis flyttat ifrån malmö så känner ingen här och behöver fixa pengar så jag kan sätta över till en kompis konto så kan kan sticka över till chris och hämta till mig, och jag har sålt weed i 4 år förut, de det lättaste du kan göra, det svåra är få ihop pengar till köpa in

Nu har jag inte läst hela tråden, men nu har alltså sålt röka i 4 år och kan ändå inte krita ett hegge av någon polare eller annan som litar på dig för att komma igång?

Du var ingen förtroendegivande dealer va?
Citera
2012-10-16, 20:50
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Nu har jag inte läst hela tråden, men nu har alltså sålt röka i 4 år och kan ändå inte krita ett hegge av någon polare eller annan som litar på dig för att komma igång?

tänkte exakt samma tanke
TS: skärp dig.
Citera
2012-10-17, 19:42
Medlem
TS borde inte syssla med försäljning. Skulle inte vilja handla substanser av någon som är så blåst, riskabelt.

Men visst, köp in billiga piller och sälj vidare. Det är INTE svårt att hitta smärtstillande eller benzo för 30-50% av gatupriserna om man köper lite större mängder. Så dina 1500 blir till ca 3000 första vändan och sedan fortsätter du. Det är inte svårt att lista ut hur man gör för att få pengarna att växa...
Citera
2012-10-17, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^

som jag bott malmö hela mitt liv och e lvu långt ifrån malmö och inte kan ta mig ditt e det lite svårare, fast skitet e fixat
Citera
2012-10-17, 23:31
Medlem
M.Stanfields avatar
Citat:
som jag bott malmö hela mitt liv och e lvu långt ifrån malmö och inte kan ta mig ditt e det lite svårare, fast skitet e fixat

Vill du börja tjäna pengar på annat än weed krävs det att du är sjukt insatt i olika substanser. Du måste kunna väga risker, se vilken drog som passar dig bäst att flippa och vara street smart. Om du inte ens vet vad RC-droger är har du långt kvar. Man kan inte bara vara ghetto för att bli en bra langare, du kan inte heller bara vara smart. Det behövs både kunskap och erfarenhet.
Citera
2012-10-18, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Stanfield
Vill du börja tjäna pengar på annat än weed krävs det att du är sjukt insatt i olika substanser. Du måste kunna väga risker, se vilken drog som passar dig bäst att flippa och vara street smart. Om du inte ens vet vad RC-droger är har du långt kvar. Man kan inte bara vara ghetto för att bli en bra langare, du kan inte heller bara vara smart. Det behövs både kunskap och erfarenhet.

Marlo kan sina grejer!
Citera
2012-10-18, 01:05
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
ska du sälja gräs på ett LVU-hem? för att få lite "Respect" av dom toounga?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in