Citat:
Ursprungligen postat av kingkong
Jo men hade vart surt om dom på nått sätt kan dra receptet för mig...böter och va det nu blir har jag aldrig oroat mig för.
Hej!
Ska besvara alla dina frågor , även de du inte har hunnit ställa
De kommer se att du är positiv. När du sedan visar upp ditt läkarintyg kommer de inte fatta att du ligger högre än du borde göra. SKL utför analyser, polisen läser det fetstilta, nämligen att du är positiv. De lägger knappast märke till hur mkt du har i urinet samt hur mkt du får ligga på/borde ligga på. Det står väl inte på receptet hur mkt du max får ha i urinet ?
Hade personen som tagit testet , själv kunnat analysera det samt varit kemist, och samtidigt varit den läkare som ordinerat dig testo på recept kanske han hade kunnat se något samband. Men eftersom det är alla olika personer med olika roller kommer de inte se den stora bilden.
Om allt ovan skulle skita sig.....
hur fan vet någon om du inte har råkat ta någon ml för mkt av ditt recept skrivna testo då du missade en spruta, så tog du 2 st på en gång... ?
Man kan förövrigt inte se skillnad på estrar , varken i blodet eller urinet. För att kunna se skillnaden måste du analysera själva preppet innan du skjuter det i kroppen, väl i kroppen kan ingen se skillnaden på ester , bara hormonet.
Hoppas du kan lugna ner dig nu och att du samt andra fått lära sig något.
Mvh