2005-04-06, 21:53
Medlem
Har han fått parkinsson eller liknande? sitter tv 2 i bakgrunden

hos karin och blir interjuvad och verkar ganska väck angående hans

diet? stämmer det?

Hade en moster som vars man betedde sig likadant och efter ett

halvår satt han bara och dreglade i soffan...
Citera
2005-04-06, 21:58
Medlem
Eller kanske han haft en stroke?

glömde lägga in det i mitt inlägg
Citera
2005-04-06, 23:39
Medlem
Han har varit svårt sjuk, men jag tror det var hjärtat, inte helt säker.
Citera
2005-04-07, 09:44
Medlem
HGs avatar
Dags att lämna in - så går det när man käkar för mycket mat hela tiden.
Citera
2005-04-07, 09:54
Medlem
von Schmerzs avatar
Vad ville han egentligen ha sagt? Jag fattade det som att hans knep var motion, måttlighet och undvika de mest uppenbara fällorna. Kan det stämma?
Citera
2014-06-09, 22:01
Medlem
Han har ju några såser nu också. Bean är helt ok. Saker är biff med Eriks bea, tackar.
Citera
2014-06-09, 22:37
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basschaser32
Han har ju några såser nu också. Bean är helt ok. Saker är biff med Eriks bea, tackar.

Har smakat ett par av såserna som har hans namn. Riktigt goda faktiskt, särskilt bean.
Och jag tror och hoppas att han har varit med vid smaksättningen. Leif Mannerström, som
själv tycker att han är den bästa på bearnaisesåser kan slänga sig i väggen!
Senast redigerad av P55 2014-06-09 kl. 22:40.
Citera
2014-06-09, 22:38
Medlem
Ärlige Harrys avatar
Lallerstedt uppträdde som surgubbe i Timells skärgårdskök i afton och lagade torskrygg. Uppenbarligen sneade han till rejält på den vedervärdige Anders Timell. Man får förstå honom.
Citera
2014-06-10, 17:41
Medlem
Trumpeters avatar
Man ser Lallerstedt alldeles för sällan i TV nuförtiden. Duktig kock, rolig och snabb i käften. Han hade ett matlagningsprogram på 80-talet, där Torsten Jungstedt också medverkade som jag tyckte var riktigt bra.
Citera
2014-06-10, 18:12
Medlem
Isnatts avatar
Han verkar så jävla grinig och sur. Avskyr när såna personligheter ska gå runt och säga nåt 'lustigt' och så ska dom närvarande tvingas skratta. Exempel var ju med i Timells kök när det var klipp från när han gjorde precis så.
Till och med i sin beareklam står han och tjurar, räcker med 5 sekunder: http://www.youtube.com/watch?v=IIQuYFRCu28

Har han nåt slags rykte om att vara sån som jag som är för ung har missat? Som om Anders Övergård skulle göra reklam om 25 år så kommer ju ungarna då inte fattar varför han är så arg.
Citera
2014-06-11, 16:57
Medlem
Jag kan intyga att han är irriterad som person! Jag var på Gastronord (matmässa) när han stod och visade sina såser för smakprov. En halvmuppig oerfaren 20åring smakar på Barnaisen och säger. ''Mmmm vad goooood!!!!!''. Då muttrar Lallerstedt och böjer sig ner under bordet för att kasta upp en 3 liters hink med bearnaise och säger surt: Här varsgod och ta!.
Citera
2014-06-11, 17:00
Medlem
brotucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ärlige Harry
Lallerstedt uppträdde som surgubbe i Timells skärgårdskök i afton och lagade torskrygg. Uppenbarligen sneade han till rejält på den vedervärdige Anders Timell. Man får förstå honom.
Jag tyckte inte han verkade sur, tvärtom. Verkar skittrevlig och lättsam. Timellbröderna dock - de är ju ena jävla surpuppor innerst inne, men som de försöker dölja så mycket de kan med den påklistrade käckheten. Speciellt Martin. Hatar den snubben.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in