• 1
  • 2
2012-10-12, 20:42
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Jupp, absolut bästa valet.
Dessutom blir man ju kåt av det.
Citera
2012-10-12, 20:50
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag skulle vilja säga GHB. Dock brukar man vara däckad bortåt fyra timmar på det.

Jag kan inte mycket om droger, men på wikipedia står det att "Drogen är mycket lätt att överdosera och är därför mycket farlig."

Är detta roofies? Ser ju ut som den ska kunna användas som narkosmedel vilket låter passande, men svår att dosera korrekt
Citera
2012-10-12, 21:01
Medlem
Smash3rs avatar
Subutex? Utan tolerans blir man rätt knocked the fuck out.
Citera
2012-10-13, 18:38
Medlem
Finns det nån som är så gediget korkad, att hon inte förstår att varenda psykoterapeut följer och kartlägger inläggen på Flashback?
Citera
2012-10-14, 00:56
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Jag kan inte mycket om droger, men på wikipedia står det att "Drogen är mycket lätt att överdosera och är därför mycket farlig."

Är detta roofies? Ser ju ut som den ska kunna användas som narkosmedel vilket låter passande, men svår att dosera korrekt

Roofies är Rohypnol/Fm1/Flunitrazepam och är en sömnmedicin. GHB är nånting annat.

Den är inte alls svår att dosera, problemet är att många tror att det ska kicka i stort sett direkt efter man har druckit och dricker istället shot efter shot efter shot. Måttlighet är hemligheten.
Citera
2012-10-14, 01:26
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smash3r
Subutex? Utan tolerans blir man rätt knocked the fuck out.
say whaat? tycker jag knappast. Går du upp i såna doser utan tolerans så får man troligare spendera ett dygn med huvudet i toan och kaskadspy.

Citat:
Ursprungligen postat av johnny.trash
Finns det nån som är så gediget korkad, att hon inte förstår att varenda psykoterapeut följer och kartlägger inläggen på Flashback?
Vad menar du? jag förstår inte vad det har med tråden att göra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in