Citat:
Ursprungligen postat av
Nidingr
Gör så.
Men att UE:a i Göteborg nu för tiden måste vara tråkigt? Allt det roliga är stängt eller borta.
Ajo det stämmer, det är en riktig kamp att hitta ställen. Alla bunkrar också är ju helt plomberade nu för tiden. Nu får man mest bara hitta coola grafittiställen typ Techno tunneln på hisingen och fota det stället, det är lite tråkigt. Planerar nog att dra utomlands snart för lite UE typ Tyskland eller så