2013-03-22, 18:46
Medlem
Någon som har bilder eller ritningar från LC Bofinken? Pratas om bilder och ritningar för Bofinken på fortforum.se, men man måste bli accepterad medlem för att se bilder. (Ingen verkar längre administrera forumet)
Citera
2013-03-24, 13:16
Medlem
Dagens GP, sidan 4-9, har en artikel om ödehus i Göteborg. Klart lästvärd om man gillar UE.
Citera
2013-03-25, 10:58
Medlem
http://www.goteborgenergi.se/Om_oss/Var_verksamhet/Historik

1980 Bergtunnel under älven invigs. Har sett en och annan bild dyka upp här på forumet ibland.
Citera
2013-03-27, 09:48
Medlem
Någon som vet adressen på det hus i Örgryte som nämndes i GP´s artikel i helgen ?
Citera
2013-03-27, 22:24
Medlem
Monolits avatar
Var ute och tog denna bild under kvällen.

Kan mycket väl ha missat det, men jag kan inte påminna mig sett bilder från insidan förut. Platsen i sig är välkänd på forumet. Ledtråd: ligger nära ett konstgjort berg.
Citera
2013-03-27, 22:42
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monolit

Kan mycket väl ha missat det, men jag kan inte påminna mig sett bilder från insidan förut. Platsen i sig är välkänd på forumet. Ledtråd: ligger nära ett konstgjort berg.

Konstgjort berg, Liseberg? Skoja bara. Snygg bild!
Citera
2013-03-28, 07:39
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:

Ute? Ser ju ut att vara inne det där..... Men om det är vad jag tror så finns det massvis med bilder, jag har själv en drös. Om det inte är vad jag tror så vet jag inte om det finns bilder.

Hoppas det klargjorde en del.
Citera
2013-03-29, 04:01
Medlem
Monolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Ute? Ser ju ut att vara inne det där..... Men om det är vad jag tror så finns det massvis med bilder, jag har själv en drös. Om det inte är vad jag tror så vet jag inte om det finns bilder.

Hoppas det klargjorde en del.

Kanske, men jag måste gissa. Låt mig säga att jag inte gick igenom någon trävägg och heller inte såg någon båt.
Citera
2013-03-29, 17:21
Medlem
dev/nulls avatar
Citat:
Kanske, men jag måste gissa. Låt mig säga att jag inte gick igenom någon trävägg och heller inte såg någon båt.

Om det är där jag tror, så känner jag folk som varit betydligt längre in (och ner)...
http://imageshack.us/photo/my-images/197/weatherdive.jpg/
Citera
2013-03-29, 20:27
Medlem
jagyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven.Usling
Någon som har bilder eller ritningar från LC Bofinken? Pratas om bilder och ritningar för Bofinken på fortforum.se, men man måste bli accepterad medlem för att se bilder. (Ingen verkar längre administrera forumet)

What happens in Fortforum stays in Fortforum.
Citera
2013-03-30, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dev/null
Om det är där jag tror, så känner jag folk som varit betydligt längre in (och ner)...
http://imageshack.us/photo/my-images/197/weatherdive.jpg/
Kul bild.
Nära konstgjort berg sades det, det avgör väl saken. Där har jag krypit bland stenar och kikat in..
Men vad jag undrar lite över, gick denna tunnel ned till oljelagringstunnlar, ungefär som det andra stället, den med brädväggen och lilla vita jollen (som var kul att paddla med..)
Senast redigerad av viewfinder 2013-03-30 kl. 17:03.
Citera
2013-03-30, 16:39
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagyer
What happens in Fortforum stays in Fortforum.

Eller tvärtom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in