Flashback bygger pepparkakshus!
2013-04-24, 11:27
Medlem
DoctorEggmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Det är märkligt, när hon och exempelvis sanna bråding var med i såpor på 90 talet så var dom fina flickor som aldrig skulle visa lite hud kändes det som. Rena familjeflickor.

På tal om Sanna bråding, se "ett hål i mitt hjärta" om ni vill se henne naken (naken i halva filmen). Men det är ju nästan en porrfilm

E jag inte helt fel ute så visade Tuva tuttarna redan 1997 i Tic Tac.
Citera
2013-04-24, 13:53
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr-money
Jag anser att jag har rätt. Skådespelaren är en tjej och det finns två saker vi kan ha mellan benen.En kuk eller en fitta.
Detta är INTE en kuk. Utan en fitta med ett ärr snätt över venusberget. Kolla upp det själv
För det första så kan man vara tvåkönad, och för det andra finns det tydligen en förklaring i boken till varför karaktären ser ut som den gör mellan benen. För det tredje, det är en film. Saker man kan ha mellan benen är därmed gränslösa.
Citera
2013-04-24, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
För det första så kan man vara tvåkönad, och för det andra finns det tydligen en förklaring i boken till varför karaktären ser ut som den gör mellan benen. För det tredje, det är en film. Saker man kan ha mellan benen är därmed gränslösa.

Ja precis, och det som visas i låt den rätte komma in är en fitta.
Hur karaktären ser ut i boken är en ickefråga då det är i filmen det visas en vagina.
Citera
2013-04-24, 14:45
Medlem
Bandoliers avatar
En kvinna som verkligen symoliserade nakenhet på film under 70-talet var Christina Lindberg:

http://www.google.se/search?q=christina+lindberg&hl=sv&tbm=isch&tbo=u&s ource=univ&sa=X&ei=BNN3UZgbgrbgBIbUgdAM&ved=0CD0Qs AQ&biw=1680&bih=925

Filmer som: Thriller - a cruel picture och Rötmånad exponerade hennes perfekta kurvor och rejäla buske på ett sätt som inte sett sin motsvarighet efteråt.
Citera
2013-04-24, 15:58
Medlem
jimmyfingerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
En kvinna som verkligen symoliserade nakenhet på film under 70-talet var Christina Lindberg:

http://www.google.se/search?q=christina+lindberg&hl=sv&tbm=isch&tbo=u&s ource=univ&sa=X&ei=BNN3UZgbgrbgBIbUgdAM&ved=0CD0Qs AQ&biw=1680&bih=925

Filmer som: Thriller - a cruel picture och Rötmånad exponerade hennes perfekta kurvor och rejäla buske på ett sätt som inte sett sin motsvarighet efteråt.

Jag satt förtrollad nu tills flickvännen kom och undrade vad jag höll på med :P
Citera
2013-04-24, 17:25
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ja precis, och det som visas i låt den rätte komma in är en fitta.
Hur karaktären ser ut i boken är en ickefråga då det är i filmen det visas en vagina.

Nä, den här vampyren har ingen fitta i boken och således inte i filmen heller.
Citera
2013-04-24, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Nä, den här vampyren har ingen fitta i boken och således inte i filmen heller.

Om jag vetat hur man lägger in en bild här så hade jag gjort det. Jag har nämligen uppe scenen igen på datorn och har pausat på fittan åter igen.

Det är ju en vagina, vad är det annars? En apelsin?
Citera
2013-04-24, 17:51
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Om jag vetat hur man lägger in en bild här så hade jag gjort det. Jag har nämligen uppe scenen igen på datorn och har pausat på fittan åter igen.

Citat:
What was that shot of Eli's crotch about?
To demonstrate that Eli lacks either a penis or a vagina and is not a biological female
.

Saxat från imdb. Ladda upp en bild på imageshack.com eller något.
Citera
2013-04-24, 17:53
Medlem
chran508s avatar
Citat:

Dumfan. Varför måste det vara en vagina?
Citera
2013-09-07, 19:58
Medlem
Dharmas avatar
Snart är äkta människor tillbaka

Jag undrar om det blir lika mycket naket igen :-)
Citera
2013-09-07, 20:30
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jodå...Ur Kärlekens Språk från 1969.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ur_k%C3%A4rlekens_spr%C3%A5k
Är med i filmen taxidriver där den framställs som en porrfilm. Vilket bevisar kontrasten mellan sverige och USA under 70 talet.
Senast redigerad av The Beach boy 2013-09-07 kl. 20:32.
Citera
2013-11-07, 04:55
Medlem
Vad heter den där svenska filmen där en ung flicka klär av sig framför en kille i en lägenhet i hopp om att få bli påsatt?

Den utspelar sig på 50-talet tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in