2012-10-11, 15:11
Medlem
Testade 5-htp (1x50mg) för en dryg månad sedan eller så tillsammans med en rejäl dos inositol och har haft huvudvärk så gott som varje dag sedan dess. Inositolen har jag haft tidigare on and off mot deppighet osv. men kan efter denna episod inte ta den heller utan att få värre huvudvärk. Har en balanssjukdom och den är värre också, känns på sista tiden som att jag är instängd helt i en bubbla där mitt huvud inte får plats och upplever den senaste veckan en total oförmåga att känna någon som helst glädje, inget känns intressant eller erbjuder någon lättnad heller, så dagarna släpar sig fram. Förlorat all aptit och sover uselt dessutom, vilket är lite trist. Kaffe gör huvudvärken värre men har tagit det ändå då jag känner sån jävla energilöshet (vet ej om det hjälpte dock), tagit ipren och alvedon idag och igår men det hjälper väl sådär.

Tänkte testa en "migrändiet" för att se om det kan hjälpa, är följande saker ok:

spaghetti
kycklingbröst
keso naturell
köttfärs

Tänker äta samma sak varje dag då jag inte orkar laga någon riktig mat längre. Är även rejält förkyld för ögonblicket annars hade kanske en rejäl joggningsrunda kunnat hjälpa, brukar kännas lite bättre av sådant.

Har egentligen gett upp helt på livet men känns som att man iaf får leva på tills föräldrarna dör. Tack för svar!
Citera
2012-10-11, 16:42
Medlem
Maankas avatar
För mig funkar det att dricka koffein.
Du kan också pröva att lägga två skedar i frysen och efter någon timme lägga dom mot tinningarna.
Good luck!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in