• 1
  • 2
2012-10-10, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flixflax
fast när vi blev tillsammans så frågade han mig: "är du kär i mig?"
blev iofs rätt ställd när han frågade det men efter att jag känt efter i några sekunder så kändes det då helt rätt att svara "ja, jag är kär i dig"
så jag vet inte, men han kanske gillar den taktiken haha

Skärp dig!
Du vill hellre höra honom säga "Jag älskar dig!" istället för att offensivt avkräva dig ett svar på frågan "Älskar du mig?" utan att ens veta hans eget svar i samma fråga. Right?!
Citera
2012-10-10, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Question2
Skärp dig!
Du vill hellre höra honom säga "Jag älskar dig!" istället för att offensivt avkräva dig ett svar på frågan "Älskar du mig?" utan att ens veta hans eget svar i samma fråga. Right?!

jag vet att du har rätt men jag kommer bara känna mig sååå löjlig och svarar han inte det jag vill höra så kommer jag känna mig helt sågad. och jag kommer bli ledsen!! men jag får väl ta modet till mig... haha antagligen med hjälp av alkohol. patetisk jag är men detta är fan inte så lätt
Citera
2012-10-10, 23:06
Medlem
Citat:
jag vet att du har rätt men jag kommer bara känna mig sååå löjlig och svarar han inte det jag vill höra så kommer jag känna mig helt sågad. och jag kommer bli ledsen!! men jag får väl ta modet till mig... haha antagligen med hjälp av alkohol. patetisk jag är men detta är fan inte så lätt

Ja, alkohol hjälper => tänk mysig hemmakväll med vin.
Du vet väl om att du inte är den första som har sagt detta till någon?

Lycka till!
Citera
2012-10-10, 23:06
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
du har rätt. Men grejen är att han är inte alls rädd för att säga att han älskar sin familj när han pratar om dem. hans familj är väldigt viktig för honom. han har även sagt till mig "min familj älskar dig" osv.

Jag brukar säga att jag älskar regnet, jag älskar fiske, men när det kommer personligt så är det någonting helt annat. Jag tror att din pojkvän älskar dig, men han vill inte säga det för att inte riskera att han förlorar dig. Du borde istället se på dem saker han gör för dig än att vilja lyssna på 3 fjuttiga ord.

Man brukar säga att en bild säger tusen ord, tänk på det.
Citera
2012-10-10, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
Man brukar säga att en bild säger tusen ord, tänk på det.

Nej, en bild säger MER än tusen ord.
Dessutom... var är bilden?! Menar du handling? Jag blir förvirrad
Citera
2012-10-10, 23:13
Medlem
Citat:

Men jag vill ju kunna säga det till honom helt naturligt utan att det känns obekvämt! som alla andra kan :O

jag ska göra det till veckan för då ska vi röka på tillsammans ;D hehe eller så gör jag det i helgen när åtminstone han kommer vara alkoholberusad.
Citera
2012-10-10, 23:16
Medlem
Citat:
Men jag vill ju kunna säga det till honom helt naturligt utan att det känns obekvämt! som alla andra kan :O

jag ska göra det till veckan för då ska vi röka på tillsammans ;D hehe eller så gör jag det i helgen när åtminstone han kommer vara alkoholberusad.

Detta gäller knappast första gången som det krystas fram. Det skriver nog majoriteten under på.
Satsa på alkoholen... CB är knappast en bra grej för detta då det är semi psykadeliskt vilket kan resultera i viss överanalys, vilket ger motsatt effekt som alkohol i detta sammanhang under samma premisser.
Citera
2012-10-10, 23:25
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:

Jag menar handling ja i detta fall, som ett exempel drog jag fram att en bild säger tusen ord, eller som du säger, säger mer än tusen ord.
Citera
2012-10-10, 23:29
Medlem
Citat:
Detta gäller knappast första gången som det krystas fram. Det skriver nog majoriteten under på.
Satsa på alkoholen... CB är knappast en bra grej för detta då det är semi psykadeliskt vilket kan resultera i viss överanalys, vilket ger motsatt effekt som alkohol i detta sammanhang under samma premisser.

det kanske är sant... alkohol får det bli.
Citera
2012-11-10, 01:15
Medlem
hur ska jag kunna veta att han älskar mig då utan att fråga honom? ... -.- inte sagt det än
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in