2012-10-09, 22:55
Medlem
Hej allesammans.

När jag var cirka 13-14 år gammal och nyligen upptäckt onani så var det något jag gjorde en hel del. En dag funderade jag över ett fenomen jag bevittnat i porrfilmer (ovetande av att det flesta var fake) där tjejen i fråga kom, och sen fortsatte killen och så kom hon igen efter ett par minuter. Kunde killar göra detta?

Så jag gjorde som så att jag drog en runk (hade papper på magen för effektivare torkning) och jag kom. Jag slutade inte, jag fortsatte lika snabbt och hårt som innan jag kom och kände att något underligt hände. Tänkte väll att jag håll på att komma igen, och körde på mera. Jag kände den där känslan av att något kom upp genom röret och till min fasa så var det inte spermier som flög upp i en koncentrerad satts, utan det var kiss. Jag kissade på min mage och bröst (som var täkt med papper) men jag lyckades sluta. Kände stanken och hur det rann så jag torkade snabbt upp med pappret och fixade till så att mamma inte skulle märka att jag hade gjort något i sängen. Har inte tänkt så mycket på det sen dess förutom att jag inte riktigt vågat köra på efter jag kommit. Jag runkar, kommer, kör lite till för att hålla kvar känslan, sen är det slut på det.

Har alltid tänkt att min kropp kanske inte var fysiskt redo för den "påfrestningen" som jag utsatte den för. Att det är något jag växt ifrån, men jag vågar inte försöka mig på det igen.

Nu på senare tid så har jag inte brytt mig, tills en dag när min flickvän runkade av mig. Hon hade dragit bak förhuden, smekte ollonet som var våt av saliv efter att hon sugit och spottat. Det var skönt. Skönare fick man leta efter! Sen kände jag det. Det höll på att hända igen. Jag bad henne att sluta, drog mig undan och sa att det började göra ont (ÅRETS LÖGN).

Tjejer, när dom får fontän orgasm kan ju kissa, då det som dom sprutar ur sig består till liten del av urin. Har killar något liknande? Vettefan vad som hände men är halvt rädd att kissa på henne när vi gör något. Har hänt två gånger att denna "känsla" att det börjar hända.

Någon med nåt liknande?

(Det kanske skulle falla in på erotik och sexualitet men jag lägger den här i fruktan att det är något fel på mig)
Citera
2012-10-09, 22:59
Medlem
Zelogaths avatar
Det är inte något fel på dig grabben!

Själv brukar jag utnyttja detta både efter sex och onani.
När man har kommit så drar jag mig in till badrummet, stimulerar ollonet och automatiskt så blir man kissnödig
Då tömmer man blåsan lite smidigt!

Huruvida det är en myt eller inte om att det är nyttigt för båda parter att urinera efter sex vet jag ej, men själv tycker jag att man känner sig bättre efter att ha gjort det.
Citera
2012-10-09, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath

När man har kommit så drar jag mig in till badrummet, stimulerar ollonet och automatiskt så blir man kissnödig

Huruvida det är en myt eller inte om att det är nyttigt för båda parter att urinera efter sex vet jag ej, men själv tycker jag att man känner sig bättre efter att ha gjort det.

För kvinnor är det nyttigt(i förebyggande syfte) då alla bakterier och shit som fastnat i/runt/på snippan avlägsnas. För män borde det väl ha någonting med prostatan att göra men detta vågar jag inte uttala mig vidare om.
Senast redigerad av Kefftorp 2012-10-09 kl. 23:06.
Citera
2012-10-09, 23:08
Medlem
Citat:

Har inte riktigt haft några problem med att kissa efter samlag.

Det är mer fruktan att typ, kissa henne i ansiktet eller i henne. Det är inte så jävla fräsht..
Citera
2012-10-09, 23:11
Medlem
The Crashs avatar
Är det bara för mig urinröret stängs efter jag kommit?

Fast det måste antagligen vara att jag ligger evolutionärt före er andra vad gäller min penis
Citera
2012-10-09, 23:11
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detsamma
Har inte riktigt haft några problem med att kissa efter samlag.

Det är mer fruktan att typ, kissa henne i ansiktet eller i henne. Det är inte så jävla fräsht..
Nu är det väl kanske skillnad från person till person, men jag har inget problem med att kontrollera det- jag "kissar inte på mig" om jag stimuleras efter utlösning, men man blir som du säger, kissnödig.

Jag vill ju tro att det gäller de flesta killar, men jag har ju inte direkt någon att jämföra med
Förklara för henne att för hård stimulans efter utlösning gör dig kissnödig, svårare än så är det inte!

Tjejer brukar inte vara särskilt förtjusta i att man kittlar klitoris efter orgasm heller, så din flickvän kan nog relatera!
Citera
2012-10-10, 00:46
Medlem
Division.Bells avatar
Citat:

ja, kissa efter onani oavsett "taktik" är standard, vet inte heller om det är nyttigt eller inte men kan hålla med om att man känner sig bättre, dock är största anledningen till att jag alltid gör det efteråt att det inte kommer massa eftersaft i byxorna senare.

OT: Precis som Zelogath säger är det du upplever inte alls onormalt , särskilt inte om du har någon slags glidmedel(saliv/vattenwhatnot..) och verkligen fokuserar på konstant beröring vid ollonet, känslan är inte alls som att pissa, men det är piss som kommer efter ett tag.(har själv inte upplevt detta under samlag tho)
Citera
2012-10-10, 19:38
Medlem
lithionits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Är det bara för mig urinröret stängs efter jag kommit?

Fast det måste antagligen vara att jag ligger evolutionärt före er andra vad gäller min penis

det gör det för alla friska, men om man är tillräckligt kissnödig så öppnar sig urinröret ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in