2013-09-20, 18:47
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Läser man FUP så blir man rätt irriterad över att hon inte blev åtalad från första början...

Att hon inte blev åtalad för vad...? Hon var häktad för anstiftan va? (mord)
Citera
2013-09-20, 18:59
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoter
Kommer inte ihåg exakt rubricering på häktningen. Du får gå bakåt i tråden och kolla.
Citera
2013-09-20, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quoter
Hon erkände att hon var medskyldig till att han blev hotad, fastbunden och torterad samtidigt som hon röjde runt i huset utan tillstånd. Känns som det finns lite grova brottsrubriceringar där.
Allt hon sa hon varit med om i huset finns det teknisk bevisning för. Alltså erkännande PLUS teknisk bevisning. Extremt märkligt.
Senast redigerad av Ateistallan 2013-09-20 kl. 20:38.
Citera
2013-09-20, 21:56
Bannlyst
Tänk om han mördar en till vem är ansvarig då?

Ok ? ! Nu släpps snart en gubbe som fortsätter att skada folk som inte har gjort honom ett skit. Åklagaren och Polisen är säkert jävligt besvikna
Tysken (34 åringen) var igång i sommras med.

http://bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/1.2322596-misstankt-mordare-utpekas-for-fler-brott
Senast redigerad av Bejrut 2013-09-20 kl. 22:10. Anledning: Rubrik
Citera
2013-09-20, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ateistallan
Undrar om männen kommer finnas kvar i Uddevalla för även om rätten inte fick använda mammans vittnesmål så vet alla i Uddevalla om vad mamman sa och vad dessa gossar har gjort. Hade mamman fått vittna så hade det ju blivit fällande dom. Undrar om inte jäntan borde åtalas för något för hennes eget erkännande i rätten stämmer ju med den tekniska bevisningen.

Han och bröderna riktiga bröder har rakade skallar med gaddningar i ansiktena inga som vanligt folk konfronterar
Senast redigerad av Bejrut 2013-09-20 kl. 23:23.
Citera
2013-09-21, 00:22
Bannlyst
Läst Fuben: Killen D verkar vara ett Svin han kommer man nog höra mer utav.
Synd att mamman drog tillbaka sitt vittnesmål då hade dom fällts men enligt bilderna i tråden är hon nog lätt att känna igen för dom som bor i Uddevalla och dom har nog ett och annat att säga till en som skyddar mördare?
Citera
2013-09-21, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Han och bröderna riktiga bröder har rakade skallar med gaddningar i ansiktena inga som vanligt folk konfronterar
De har inga tatueringar i ansiktet vad dillar du om?
Citera
2013-09-21, 09:37
Medlem
Otäck människa D*niel Schneide*!
Hotar folk öppet på sin Facebook:
"Till alla er som gått bakom min rygg vill jag bara säga att ni gjort ett bra jobb, men snart får ni eran chans då jag kommer hem."
Hur är det möjligt att få hota folk så här när man sitter inne?
För visst gör han det, gjorde i alla fall när detta skrevs.
Citera
2013-09-21, 23:55
Medlem
Metrioids avatar
Då lägger vi till ännu ett ouppklarat mord i svensk brottshistoria, fast vi alla vet.
Citera
2013-09-22, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jravmsa
Otäck människa D*niel Schneide*!
Hotar folk öppet på sin Facebook:
"Till alla er som gått bakom min rygg vill jag bara säga att ni gjort ett bra jobb, men snart får ni eran chans då jag kommer hem."
Hur är det möjligt att få hota folk så här när man sitter inne?
För visst gör han det, gjorde i alla fall när detta skrevs.
Trevligt hur white trash brudarna i stan gillar hans inlägg med. Även en som var med i utredningen för att hon ringde in och ville förklara att hon absolut inte hade något med en av GM att göra längre och ojade sig över att det pratades om henne på flashback.
Citera
2013-09-23, 17:17
Bannlyst
Hotar folk?

Tänk vad rådmännen i hovrätten ska skämmas när han mördar nästa gubbe?

Facebook när man sitter inne? Sitter han på öppen eller?
Senast redigerad av Bodies 2013-09-23 kl. 17:19. Anledning: Rubrik
Citera
2013-09-24, 00:56
Bannlyst
Tysken

Jag har suttit i många grässlänter med vanligt folk och njutit av vädret, kommer det en gubbe och spelar Allan och kallar sig för killer brukar en sån kille åka på kompanistryk i slutet på kvällen.

De flesta vill inte dra tutten till sig De flesta drågare vill bara ha lugn och ro.
Senast redigerad av Bejrut 2013-09-24 kl. 00:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in