2002-11-20, 08:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Göteborgs bästa pizzeria ?

Själv röstar jag på Vitorias Palace vid Sanktsigfridsplan och eller Pizzerian i Johanneberg störst pizzor i stan
Citera
2002-11-20, 10:10
äldre konto (old)
Ej medlem
Pizzerian "Da Salvatore" som finns i Hjällbo
Citera
2002-11-20, 10:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Le Petit Cyrano på Viktoriagatan!
Stenungsbakade & lövtunna.
Inget man blir mätt på!
Men goda som fan!
Citera
2002-11-20, 15:40
äldre konto (old)
Ej medlem
Götas i Majorna har goda stenungsbakade pizzor. Har käkat en del på Kapten Nemos (tror det heter så), Lindholmen, den senaste tiden & dom har också jäkligt goda pizzor. Dom kör med en sådan där speciel ost som jag inte kommer ihåg vad den heter men det är äkta pizzaost & inte en svensk fakeost som dom flesta andra använder.
Citera
2002-11-20, 18:51
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Göteborgs bästa pizzeria ?

Citat:
Ursprungligen postat av Cyberax2002
Göteborgs bästa pizzeria ?

Själv röstar jag på Vitorias Palace vid Sanktsigfridsplan och eller Pizzerian i Johanneberg störst pizzor i stan

Vilken pizzeria i Johanneberg menar du? Namn? Gata?
Citera
2005-05-14, 22:05
Medlem
AcidBreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
Pizzerian "Da Salvatore" som finns i Hjällbo

ja jävlar... där gör dom goda pizzor... även i eriksbo efter ägarbytet
Citera
2005-05-14, 22:22
Medlem
amfolyts avatar
Har nårra favoriter

Jungfruplatsens pizzeria, god pizza men ännu godare kebabtallrik! Kebabtallriken ifrån Jungfruplatsens pizzeria får lätt 5,1 av 5,0 utav mig.

Hagen Pizzeria, dem har störst pizzor i stan, om man beställer familjepizza så bär dem ut skiten med tre pizzaspadar å lägger den på ett skitstort träfat, man kan ej beställa hem familjepizzorna därifrån. En vanlig pizza är lika stor som en normal familjepizza typ.

Grekisk Taverna, har en hel del goa pizzor, en grekisk bönsoppa som heter fasolada och en utkörare som heter Kristos och hade barnkalas för några månader sedan... (Kristos är över 20 år gammal...)

Höjdens pizzeria, mest bra för att jag får massa rabatt där
Citera
2005-05-14, 23:19
Medlem
Bråkmakarns avatar
Den här tråden kanske borde ligga i mat & dryck?
Citera
2005-05-15, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amfolyt
Har nårra favoriter

Jungfruplatsens pizzeria, god pizza men ännu godare kebabtallrik! Kebabtallriken ifrån Jungfruplatsens pizzeria får lätt 5,1 av 5,0 utav mig.

Hagen Pizzeria, dem har störst pizzor i stan, om man beställer familjepizza så bär dem ut skiten med tre pizzaspadar å lägger den på ett skitstort träfat, man kan ej beställa hem familjepizzorna därifrån. En vanlig pizza är lika stor som en normal familjepizza typ.

Grekisk Taverna, har en hel del goa pizzor, en grekisk bönsoppa som heter fasolada och en utkörare som heter Kristos och hade barnkalas för några månader sedan... (Kristos är över 20 år gammal...)

Höjdens pizzeria, mest bra för att jag får massa rabatt där

Dessutom pratar Kristos roligt men är i övrigt en hyvens prick, föv så måste Jungfruplatsens kebab vara stans kändaste varenda människa man träffar verkar älska det stället lite mystiskt med tanke på att det ligger relativt ocentralt.

Cyrano gör bra pizzor Götas likaså (fast dom var bättre för), Mezzaluna är ett annat ställe som gör pizzor av rang.
Citera
2005-05-15, 00:06
Medlem
amfolyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ch Joe Black
Dessutom pratar Kristos roligt men är i övrigt en hyvens prick, föv så måste Jungfruplatsens kebab vara stans kändaste varenda människa man träffar verkar älska det stället lite mystiskt med tanke på att det ligger relativt ocentralt.

Jag undrar vem som har gjort pusseltavlorna på jungfruplatsens pizzeria, det kan väl knappast varit så att dem spenderat nårra helger i pizzerian för att pussla??
Citera
2005-05-15, 00:28
Medlem
Säg inte det vissa pizzagubbar e nog jävligt ambitiösa
Citera
2005-05-15, 00:45
Medlem
mankers avatar
jag blev matförgiftad av pizzerian mittemot IFK's gamla supporterklubb på friggagatan..

jävla pizza&kebabskit..

förstörde min karriär..

den går fetbort iaf, om den nu finns kvar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in