2012-10-08, 09:50
Medlem
Upptäckte för ett tag sedan att jag är helt blå kring anus, min första tanke var att det rör sig om Hemorrojder. Men antingen har jag typ 20 st eller har jag 3 st stora för i princip hela rövhålet är blått..

Jag har ingen smärta och jag kan både sitta och skita. Men borde jag vara orolig?

Tacksam för hjälp!
Citera
2012-10-08, 09:52
Medlem
yedis avatar
Har du varit med en annan man på sistonde?

Citera
2012-10-08, 09:59
Medlem
Nej. Har heller inte penetrerat mig själv på något sätt.
Citera
2012-10-08, 10:20
Medlem
joeljoeljoel1s avatar
Ja det låter ju inte normalt direkt. Så kolla upp det hos en läkare så får du svar direkt.
Citera
2012-10-08, 10:30
Medlem
Jag var och gjorde en egen undersökning aldeles nu. D.v.s en spegel och en ficklampa. Det ser ut som två stycken små blå kutor eller bölder, dom är till största sannolikhet blodfyllda. Är det Hemorrojder då? Ska jag avvakta eller börja med en huskur?
Citera
2012-10-08, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arzox
Jag var och gjorde en egen undersökning aldeles nu. D.v.s en spegel och en ficklampa. Det ser ut som två stycken små blå kutor eller bölder, dom är till största sannolikhet blodfyllda. Är det Hemorrojder då? Ska jag avvakta eller börja med en huskur?

Gå bara till läkaren så de får kolla anus på dig
Citera
2012-10-08, 11:16
Medlem
Malewhales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeV
Gå bara till läkaren så de får kolla anus på dig

Lättare sagt än gjort! Hade fan hellre prövat käka hö en vecka innan jag gick till rövdoktorn. Tänk dig det kalla ljuset från en ficklampa rakt upp i ändtarmen! Huvaligen!

TS: Har du googlat runt på olika rumpåkommor för att hitta någon bild som liknar din egen situation?
Citera
2012-10-08, 11:23
Medlem
Nej jag känner ju lite så att det inte är så bekvämt att fläka upp den heliga inför doktor pekfinger.

Jag jag har hittat både bilder och beskrivningar på detta. Allt tyder på hemorrojder. De allra flesta har även större besvär en mig. Så jag kanske ska avvakta ett tag och se om det lugnar ner sig. Annars är det väl inte fel att testa någon häftig rövsalva?
tack för svaren
Citera
2012-10-08, 11:40
Medlem
NitGrits avatar
Citat:
Nej jag känner ju lite så att det inte är så bekvämt att fläka upp den heliga inför doktor pekfinger.

Jag jag har hittat både bilder och beskrivningar på detta. Allt tyder på hemorrojder. De allra flesta har även större besvär en mig. Så jag kanske ska avvakta ett tag och se om det lugnar ner sig. Annars är det väl inte fel att testa någon häftig rövsalva?
tack för svaren

Finns väl salva mot hemorrojder på apoteket?(Receptfritt) Om du nu inte vill gå till läkaren och flänga upp dajmen så testa att ta salva och se om det hjälper annars tycker jag verkligen du ska ta tag i dig själv och knata till läkaren, du är inte första röven han undersöker!!
Citera
2012-10-08, 11:51
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NitGrit
Finns väl salva mot hemorrojder på apoteket?(Receptfritt) Om du nu inte vill gå till läkaren och flänga upp dajmen så testa att ta salva och se om det hjälper
Precis.
Citera
2012-10-08, 12:20
Medlem
Citat:
Upptäckte för ett tag sedan att jag är helt blå kring anus, min första tanke var att det rör sig om Hemorrojder. Men antingen har jag typ 20 st eller har jag 3 st stora för i princip hela rövhålet är blått..

Jag har ingen smärta och jag kan både sitta och skita. Men borde jag vara orolig?

Tacksam för hjälp!

Jag har endel hemorojder, och när man klämmer på dom så är dom som "tomma" innuti, alltså mer som luft, prova att klämma på dom , om dom är helt hårda tror jag nog att det är bäst att kolla upp
Citera
2012-10-08, 13:48
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NitGrit
Finns väl salva mot hemorrojder på apoteket?(Receptfritt) Om du nu inte vill gå till läkaren och flänga upp dajmen så testa att ta salva och se om det hjälper annars tycker jag verkligen du ska ta tag i dig själv och knata till läkaren, du är inte första röven han undersöker!!

Krämen botar dock inget utan underlättar bara om du har smärta/klåda (lidokain).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in