• 1
  • 2
2005-04-05, 22:38
Medlem
curdmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
En tupp har ingen kuk!

Men det har denna and!
http://www.abc.net.au/science/news/e...ish_366856.htm
Citera
2005-04-06, 12:34
Medlem
dIRe_s avatar
Äggen är ju hönornas ägglossning, så man kan säga att vi äter hönsmens Hönsmens med störmens på... mums.
Citera
2005-04-06, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dIRe_
Äggen är ju hönornas ägglossning, så man kan säga att vi äter hönsmens Hönsmens med störmens på... mums.

Ägglossning och mens ligger så långt ifrån man kan komma periodsvis, så man kan inte säga att man äter mens
Citera
2005-04-06, 13:12
Medlem
enolas avatar
Nått jag vart och tänka på i äggväg det var när jag kläckte ett ägg och det var två gulor i ägget... Dessa kom från sprätthönns som levde lyckliga i alla sina dagar. Men vad skulle hända om dom vart befruktade? Hade det blivit tvillinghöns? Och isf, hur fan skulle dem få plats i det lilla pytteägget..?!
Citera
2005-04-06, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av curdman
Men det har denna and!
http://www.abc.net.au/science/news/e...ish_366856.htm

Ah. Jag trodde att INGA fåglar hade kuk! *lär mig saker*

Most male birds don't have penises - they copulate by briefly touching genital openings, called a 'cloacal kiss'," he explained.
Citera
2005-04-08, 02:59
Medlem
För ett antal år sedan (8-10år) så skulle jag och min kära bror göra en omelett eller något i den stilen. När han kläckte ägget så ploppar det ut ett underutvecklat foster. Så visst händer det. Jag har iof ingen aning om var äggen kom ifrån.
Men det är ju klart att det måste varit en tupp med på något hörn annars hade de ju inte varit till så mycket nytta.
Hönor värper ägg även om inte de blivit befruktade om inte mina biologilärare varit helt tappade bakom flötet!
Citera
2005-04-11, 21:29
Medlem
Jag har också ett minne från min barndom då vi skulle göra en sockerkaka. När vi knäckte äggen så pluppade det ut ett litet foster, duktigt äckligt.. Jag gjorde ingen sockerkaka den dagen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in