Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-07, 10:56
  #1
Medlem
Hej!

Planerar att köpa en grej från Elgiganten, just grejen jag tänkt köpa är för tillfället på ett tidsbegränsat erbjudande, som går ut ikväll, 23.59. Jag tänkte boka med deras Collect@Store, bokningar som görs med Collect@Store är giltiga i 24 timmar. Problemet är dock att jag inte har tid att åka och hämta idag, hur funkar det om jag beställer via Collect@Store typ vid 20.00 ikväll, och hämtar imorgon?! Då hinner jag ju hämta inom de 24 timmarna, men frågan är om jag får samma pris som det är idag? Jag menar jag har ju "beställt" och därmed bokat varan till det lägre priset. Någon som gjort något liknande?!
Citera
2012-10-07, 11:21
  #2
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Ganska säker på att du får kampanjpriset om du bokar innan erbjudandet går ut. Du får även en orderbekräftelse till din e-post.

Annars kan du även få det skickat hem. Fraktfritt. Då bör det i alla fall inte bli nåt strul.
Citera
2012-10-07, 11:23
  #3
Medlem
endymions avatar
Känns väl ganska självklart att du ringer elgiganten och frågar där istället för att få en massa gissningar i från flashback ? Men men, det är ju en flashbackare i ett nötskal att göra en tråd istället för det självklara.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback