2012-10-06, 19:26
Medlem
Lunaticxs avatar
En kvinna som slampar runt brukar kallas för hora, en kille som slampar runt brukar kallas för horkarl.
Citera
2012-10-06, 19:27
Medlem
supraas avatar
"Ett lås som man kan låsa upp med många nycklar är ett dåligt lås, en nyckel som du kan låsa upp många olika lås med är däremot en bra nyckel". -Om du tänker lite så förstår du att citatet har ett djupare budskap
Citera
2012-10-06, 19:33
Medlem
markus120s avatar
Kom ihåg att det är främst kvinnor själva som har noll respekt för kvinnan som knullar runt, män gillar oftast helt enkelt att knulla dem och lägger inte stor vikt att sedan döma dem.

Sedan så är det män som själva värderar de män som knullar runt för att de förstår att en bedrift finns involverad i att kunna erövra kvinnor. I för sig är det kvinnor som kårar vinnarna genom att välja ut dem.
Citera
2012-10-06, 19:46
Medlem
En nyckel som öppnar alla lås är en bra nyckel, ett lås som öppnas av alla nycklar är ett dåligt lås.

Snoppen är nyckeln och snippan är låset. You do the math..
Citera
2012-10-06, 19:57
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Hur ska kvinnor och män kunna ha ett olika antal partner?

Medelvärden är inte jämt fördelade. Medianen kan ligga över eller under medianvärdet och flera individer som ingår i gruppen som genomsnittet är beräknat på kan bidra med noll till resultatet.

Det kan exempelvis vara så att att kvinnor har fler sexpartners än männen i början av kurvorna med få sexpartners (männen kallas losers, medan kvinnorna väntar på den rätte eller är försiktiga för att de tidigt blivit brända av en alfa), att män sedan tar över längre upp (alfahannarna slår de medelpromiskuösa kvinnorna i antal partners), och att kvinnor slutligen tar över i den högsta gruppen (alla prostituerade och totalt omdömeslösa kvinnor ligger på samma nivå som någon enstaka superalfa).
Citera
2012-10-06, 20:07
Medlem
janne456s avatar
För att när kvinnor ligger så blir dom slappa och äckliga, det blir inte killar.
Citera
2012-10-06, 20:38
Medlem
Själv blir jag äcklad av tanken av hur många personer en tjej varit med, vill inte dela hål med 100 kukar. Tappar respekt för personen och att det antagligen inte är en person man kan lita på.

Jag bryr mig inte om hur många en kille ligger med då jag själv är kille och kommer aldrig gnida min dase mot hans, att killar inte ses som horor är väl pga att tjejerna inte blir äcklade på samma sätt isf? Bra för oss antar jag.
Citera
2012-10-06, 20:39
Medlem
Nazists avatar
Jag tycker personligen att både slampor och man-whores är precis lika äckliga. Men när det gäller kvinnor så drabbas ju jag personligen av det mer, ifall jag omedvetet råkar intressera mig för någon som jag senare får reda på släpper till allt för lätt. Jag ser ingen prestige över huvud taget i promiskuöst beteende, vilket jag gjorde när jag var yngre, och kunde "tävla" i det precis som alla andra tonåringar.

Jag ser alltså ner på båda avarterna, och märkligt nog så ser jag idag mer ner på män som horar runt än kvinnor, för män - anser jag - bör bygga sitt självförtroende på någon form av produktiv aktivitet snarare än hångla/knulla runt med så många som möjligt. Kvinnor är väl som mest duktigast på att behaga det motsatta könet så jag förstår varför de gör det. Det var min conservative rant det.
Citera
2012-10-06, 20:42
Medlem
MilitantCanibals avatar
Fram tills det fanns preventivmedel och föräldraförsäkring var det en evolutionspsykologisk fråga. Nu är det en kvardröjande effekt i kulturen. Den generation som växt upp utan ovanstående finns fortfarande, och i många länder finns det ännu inte.

Kvinnor hade anledning att vara restriktiva med vilken man de gick till sängs med, eftersom hon kanske skulle bli tvungen att investera lång tid och energi på barnet. Män som spridit sin vildhavre har däremot haft en evolutionär fördel. Samtidigt vill inte särskilt många män lägga sin tid och energi på att försörja andra mäns barn, vilket gett anledning att undvika att stadga sig med promiskuösa kvinnor.
Citera
2012-10-06, 20:43
Medlem
Innerst inne anser nog alla någorlunda smarta män att alla kvinnor är luder. Majoriteten av kvinnorna i dagens samhälle har fått kilometervis med kuk fram och tillbaka genom sina tre hål.

Anledningen till att män inte får samma stämpel är att män är det överlägsna könet. Vad skulle hända om kvinnan började klaga på de lättfotade männen? Jo kanske skulle de sluta. Och alla vet att kvinnor är kåtare än män, även fast de inte visar det, och därför vågar inte dessa luder (alla kvinnor) att konfrontera männen.

Jag själv anser att detta är bra. Kvinnor som folk anser vara slampor vet hur kuken skall sugas, och eftersom de är mindre eftertraktade får jag ofta ett kvalitetssug efter utgång.

Länge leve manssamhället.
Citera
2012-10-06, 20:47
Medlem
SciOques avatar
En man som är lössläppt kallas horkarl, och jo en sådan man får dåligt rykte om sig.

Så din tråds frågeställning är fel från första början.

Sen är det ju så att man inte ska kasta sten i glashus, många horkarlar är snabba med att peka ut kvinnor som horor, jag brukar då påminna herrskapet att de själva är horkarlar.
Citera
2012-10-06, 20:51
Medlem
Nazists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kondomjocke
Innerst inne anser nog alla någorlunda smarta män att alla kvinnor är luder. Majoriteten av kvinnorna i dagens samhälle har fått kilometervis med kuk fram och tillbaka genom sina tre hål.

Anledningen till att män inte får samma stämpel är att män är det överlägsna könet. Vad skulle hända om kvinnan började klaga på de lättfotade männen? Jo kanske skulle de sluta. Och alla vet att kvinnor är kåtare än män, även fast de inte visar det, och därför vågar inte dessa luder (alla kvinnor) att konfrontera männen.

Jag själv anser att detta är bra. Kvinnor som folk anser vara slampor vet hur kuken skall sugas, och eftersom de är mindre eftertraktade får jag ofta ett kvalitetssug efter utgång.

Länge leve manssamhället.

Vackert skriver kondomjocke, du är min nya FB-idol!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in