2012-10-06, 14:39
Medlem
Är ni medvetna om att ni feminister är sionisternas nyttiga idioter?

Det de vill allra mest är att bryta sönder familjen hos andra grupper, att separera människor så mycket som möjligt, för att skapa skadade människor idealiska för den här ekonomiska modellen.

När det dessutom leder till att färre vita barn föds, tycker de det är ännu bättre, eftersom de vill se alla folkgrupper och särskilt vita marginaliserade eller sönderslagna, så att de globala makten och förslavandet av alla andra blir så bra och ekonomiskt gynnsamt som möjligt.

Mångkultur är en del av samma agenda.
Citera
2012-10-06, 14:52
Medlem
Jag vill hålla med dig men du har inte bevisat för mig att feminismen är orsaken till att den totala fertiliteten i Sverige har minskat.

"I Sverige har födelsetalen minskat genom åren. Den kohortbaserade fruktsamheten låg under mitten av 1800-talet på mellan 4 och 4,5 barn per kvinna. Runt 1900 började födelsetalen minska drastiskt och 1940 låg den kohortbaserade fruktsamheten på under 2 barn per kvinna. Siffrorna kom att stiga något fram till 1970, då de återigen minskade. Idag ligger den kohortbaserade fruktsamheten på ungefär 2 barn per kvinna, medan den periodbaserade ligger på ungefär 1,7 barn per kvinna."

Som du ser så har detta problem funnits redan runt 1900-1940 talet. Rätta mig om jag har fel men på den tiden existerande inte feminismen och kunde därför inte söndra och härska kärnfamiljen till underkastelse. Men man kan samtidigt hävda att det var oroliga tider då som motverkade barnafödandet.
Senast redigerad av tago 2012-10-06 kl. 14:55.
Citera
2012-10-06, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tago
...

Ibland är det vissa skillnader på avsikter och resultat.

Dessutom är färre barn en bonus och det kan likaväl göras genom mångkultur så att det blir i förhållande till någon annan.

Det huvudsakliga är att alla är så sönderslagna och marginaliserade som möjligt, överallt. Idealiska slavar att administrera. Lönsamma slavar.
Citera
2012-10-06, 15:46
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Ja, alltså det verkar lite skumt, ja nästan planerat, att man bara feminiserar vita män, samtidigt som man låter importera färgade män från andra kulturer. Dessa män feminiseras dock inte, utan det är helt i sin ordning att de är väldigt ojämställda. Det måste nästan ligga en tanke bakom detta, för inte kan det väl bara vara en slump?

Om en svensk man inte hjälper till i hushållet är han en mansgris som inte förtjänar någon kvinna. Om en invandrare gör det så är det dock helt lugnt. Varför?
Citera
2012-10-06, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Ja, alltså det verkar lite skumt, ja nästan planerat, att man bara feminiserar vita män, samtidigt som man låter importera färgade män från andra kulturer. Dessa män feminiseras dock inte, utan det är helt i sin ordning att de är väldigt ojämställda. Det måste nästan ligga en tanke bakom detta, för inte kan det väl bara vara en slump?

Om en svensk man inte hjälper till i hushållet är han en mansgris som inte förtjänar någon kvinna. Om en invandrare gör det så är det dock helt lugnt. Varför?

Sionisterna ser familjen som en styrka och vill förslava hela mänskligheten. De vill gärna se en väldigt individuell, konfliktfylld halvt utblandad grupp av halvdumma slavar som är lätta att administrera.

Sådana är de. Det kanske tycks osannolikt för oss som inte är genuint illvilliga, men då föreslår jag att ni tittar närmare på sionismen och vissa saker i judendomen. Inte alla judar är sådana här, men de finns många med inflytande som bara arbetar för att söndra o.s.v.

De är särskilt besatta av nationalism och vita, eftersom de tror det är något ont. De förstår inte vad någonting handlar om, för de kan inte känna den sortens riktiga samhörighet som hela människor känner. Inte heller kreativitet. Och muslimer vill de nog utplåna helt.
Senast redigerad av Snart.Snart 2012-10-06 kl. 15:55.
Citera
2012-10-06, 16:03
Medlem
Så hur känns det att vara sionisternas nyttiga idioter? Är ni nöjda med er själva?
Citera
2012-10-06, 16:20
Medlem
Fast betänkt att om kvinnorna inte hade jobbat med sina 1,7 barn så hade vi inte haft en ekonomi att tala om. Kanske har politikerna valt att anamma feminismen därför att det blev livsnödvändigt för landet?
Senast redigerad av tago 2012-10-06 kl. 16:24.
Citera
2012-10-06, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tago
Fast betänkt att om kvinnorna inte hade jobbat med sina 1,7 barn så hade vi hade inte haft en ekonomi att tala om. Kanske har politikerna valt att anamma feminismen därför att det blev livsnödvändigt för landet?

Ja, alltså jag talar inte om mer jämlika förhållanden, vilket kan vara bra, utan om feminismen såsom den arbetas för. Liksom feminiseringen av svenska män medan andra män är fortsatt stereotypt manliga och därför är menade att locka till sig svenska kvinnor. Sådana är de flesta kvinnor, nämligen. Det är nog inget som kvinnor själva förnekar.

Det kan tyckas enkelspårigt och illvilligt, men sådana är sionisterna.
Citera
2012-10-06, 18:18
Medlem
Hoylers avatar
behöver du mer folie ts?
Citera
2012-10-06, 18:19
Medlem
Det är snarare de flesta andra som har bomullshattar, som inte ser något som idag borde vara uppenbart för alla.
Citera
2012-10-06, 18:22
Medlem
markus120s avatar
Jag tycker att antisemiter gör er själva en otjänst genom att konspirera på tok för mycket, göra judar allt för allsmäktiga och onda.

Ni har ju rätt i en del som ni säger (som man inte får säga), de fåtal judar som har nästan total dominans inom media, politik och banker har inte varit bra för västvärlden men att de skulle ha en plan för att utrota vita tycker jag är absurd. Judar (förutom ortodoxa) har än färre barn än vita och försvinner än snabbare av rasblandning.

Judisk media jobbar för öppna mångkulturella samhällen för att de är rädda för etniskt homogena vita länder och de jobbar emot självmedvetenhet i alla vita nationer för att det är en fara för deras egen grupp, däremot så existerar ingen plan att förinta vita. Det är bara en indirekt konsekvens av öppna mångkulturella samhällen med massinvandring att vi så småningom försvinner (liksom västerländska judar försvinner med oss).
Citera
2012-10-06, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markus120
..

Jag har inte pratat om total utrotning. Även om det förstås är vad en del rabbiner kanske förespråkar, så syftade jag på mer söndrat och splittrat, lite halvt utblandat här och var, där alla är lite marginaliserade i förhållande till någon annan o.s.v.

Att det i många fall handlar i bakgrunden om en tanke om vad som är bäst för judar, är inte långsökt.

Och som sagt får man göra skillnad på avsikter och resultat, eftersom dessa inte alltid sammanfaller helt och hållet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in